sveibuen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg bare svarte han dere som anbefalte fractal PSUen fremfor Corsair sine Men oppsettet ser veldig bra ut Du kommer ikke til å bli skuffet Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Corsair PSUene er mye bedre en fractal sine PSUer. Corsair gir hele 7års garanti på AX og HX versjonene. Kjøper du XL versjonen av kabinettet, bør du ha få 1 vifte ekstra i. Mye bedre enn Fractal sine? For da har du peiling eller? Fractal sine PSU'er er knallbra! En annen grunn til å bruke det, er at kabler o.l er beregnet for fractal kabinettet .. Enda en grunn er at prisforskjellen er liten/ingen.. Lenke til kommentar
finnarn Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Så, jeg har kommet opp med dette, ser greit ut til bruken min, Gaming, Redigering av video. Fractal Design Define R3 Black Pearl Noctua NF-P12 120mm Vifte Corsair HX 750W PSU ASUS P8P67 PRO, Socket-1155 Intel® Core™ i7-2600K Processor Antec Kuhler H2O 620 CPU Kjøler Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX Corsair SSD Force Series™ 3, 120GB OEM SSD 2.5" to 3.5" Bracket SATA Samsung SpinPoint F3 1TB Jeg er bare usikker på kjøling, og litt på skjermkort. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=619615&CKS=PCW vs http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=623947&CKS=PCW Stor forskjell? eller yter 560ti bedre enn 570 kortet? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Sent svar, vett ikke om du har kjøpt eller hva du har gjort. Oppsettet er knall. Kjøp det billigste skjermkortet av 570 viss du ikke bryr deg alt for mye om bråk. Ser også det nedeste kortet du linker til det er på tilbud nå. Løp å kjøp Corsair PSUene er mye bedre en fractal sine PSUer. Corsair gir hele 7års garanti på AX og HX versjonene. Kjøper du XL versjonen av kabinettet, bør du ha få 1 vifte ekstra i. Mye bedre enn Fractal sine? For da har du peiling eller? Fractal sine PSU'er er knallbra! En annen grunn til å bruke det, er at kabler o.l er beregnet for fractal kabinettet .. Enda en grunn er at prisforskjellen er liten/ingen.. Har peiling ja Begynn å les litt tester rundt om kring på nettet før du kommer med en sån kommentar Men ja, FD psuene er ikke noe dårlig dem, men corsair sine er bedre(AX og HX versjonene). Å med liten prisforskjell så går man så klart for Corsair sine PSUer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå