smort1 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 FishEyeutsikt! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jaha..så du her en C5 du også? Akkurat samme farge som min jo;) Bildet ja..ser for meg att fisheye kanskje blir litt tøffere i ett lite rom jeg da...men skal ikke avskrive deg av den grunn altså...og en ting til horisonten er skeiv..hehe;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Jaha..så du her en C5 du også? Akkurat samme farge som min jo;) Bildet ja..ser for meg att fisheye kanskje blir litt tøffere i ett lite rom jeg da...men skal ikke avskrive deg av den grunn altså...og en ting til horisonten er skeiv..hehe;) Takker Jan E! Snarere en A4 enn C5 dette du (Astra 1.8G Cruiser)... Og horisonten er helt rett vettu, du har nok skjeve hornhinner skal du se.... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jaha..så du her en C5 du også? Akkurat samme farge som min jo;) Bildet ja..ser for meg att fisheye kanskje blir litt tøffere i ett lite rom jeg da...men skal ikke avskrive deg av den grunn altså...og en ting til horisonten er skeiv..hehe;) Takker Jan E! Snarere en A4 enn C5 dette du (Astra 1.8G Cruiser)... Og horisonten er helt rett vettu, du har nok skjeve hornhinner skal du se.... Der kan du se..til og bilene i dag ligner hverandre Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Artig effekt. Men dette motivet mener jeg å ha sett før - kan det stemme Endret 16. juli 2011 av wasco Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Artig effekt. Men dette motivet mener jeg å ha sett før - kan det stemme TAkker Wasco! Trodde korttidshukommelsen var borte på "gamle" folk jeg vettu..... Men ja da, og det blir nok ikke siste heller , om ikke jeg flytter da (hvilket er veeeeeldig usannsynlig, siden det er leeeeenge til det blir snakk om sykehjemsplass og sådant)..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg