Delvis Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Kanskje et litt dumt spørsmål. Men i alle år har jeg merket meg at vi aldri ser pop og rockstjerner spise. Hvertfall ikke de kjente utenlandske. Og hører aldri at de skal spise, har spist eller nevner mat. Har de en fobi mot spiseligheter? Eller er det noe med slike musikere som gjør at de må skjule spesielt at de spiser mat? Kan jo fortå at slike som turnerer mye og slikt, helt sikkert har mye tull med mat og serveringer. Vet det jo selv, det er ikke alltid godt å bli klok på hva man skal ta og hvordan, når det er mye sånn spesialgreier med mat og serveringer andre steder enn hjemme. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 De spiser mat, ellers hadde de ikke eksistert. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Kanskje et litt dumt spørsmål. Men i alle år har jeg merket meg at vi aldri ser pop og rockstjerner spise. Hvertfall ikke de kjente utenlandske. Og hører aldri at de skal spise, har spist eller nevner mat. Har de en fobi mot spiseligheter? Eller er det noe med slike musikere som gjør at de må skjule spesielt at de spiser mat? Kan jo fortå at slike som turnerer mye og slikt, helt sikkert har mye tull med mat og serveringer. Vet det jo selv, det er ikke alltid godt å bli klok på hva man skal ta og hvordan, når det er mye sånn spesialgreier med mat og serveringer andre steder enn hjemme. Nå kan det ha noe med at de vil ha fred og ro når de spiser og det kan være vanskelig hvis du er superstjerne og spiser ute. I områder med mange kjendiser er det ofte egne restauranter disse vanker på da de er blandt sine egne. Jeg ser forresten tidt og ofte norske kjendiser på restaurant Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 De spiser ikke mat nei, de er egentlig maskiner. 2 Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hahahhahaa, nå døde jeg litt. Lol. 1 Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Mat er oppskrytt for dem, de klarer seg med dop og alkohol. Endret 15. juli 2011 av knottsau 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Michael Jackson var da ikke spesielt gammel når han døde hvertfall, hm.. Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Michael Jackson var da ikke spesielt gammel når han døde hvertfall, hm.. Michael Jackson ble jo drept, så det er jo ikke så rart. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Rockestjerner spiser ikke mat, og pene damer driter ikke. Det er to ubestridde sannheter. Elvis var i hvert fall kjent for å være glad i mat. Om pene damer driter, ønsker jeg ikke å vite. Endret 17. juli 2011 av member-101642 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Det eneste de spiser er hotell- og flymat, altså plast og papp. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Michael Jackson var da ikke spesielt gammel når han døde hvertfall, hm.. Michael Jackson ble jo drept, så det er jo ikke så rart. Åja, daså Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Kanskje alle rockestjerner får næring intravenøst. Det vil jo bety at de ikke spiser mat ... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 De får alt de trenger intravanøst. Sparer mye tid på det, spising driting osv. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 du får nok næring i ei flaske jägermeister Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Rockestjerner spiser ikke mat, og pene damer driter ikke. Det er to ubestridde sannheter. Elvis var i hvert fall kjent for å være glad i mat. Om pene damer driter, ønsker jeg ikke å vite. Pene jenter bæsjer ikke. Det kommer bare tryllestøv og sommerfugler i regnbuefarger Endret 17. juli 2011 av Vowels 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 De fleste rockestjerner har jo lange lister med hva slags mat de "krever" å få når de skal spille konsert osv. Har sett sånne lister fra Metallica for eksempel, er ikke lite de krever, nei. Ofte mange kilo bacon, kjøtt og sånt og mange liter sportsdrikk osv. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 På Big4-DVDen så kan du tydelig se at Anthrax og Slayer går for å spise noe som ser ut som det er kantinebuffeen på Springfield Elementary (Simpsons). Og jeg så ganske tydelig en mann som leverte pizza til Kyuss når jeg var på fæstival i helga. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 De går på dass også, men det hører du som regel ikke om. Elvis er et unntak. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvem trenger mat når man har kokain? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå