N* Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Har kjøpt en Akai Synth Station 25. Bare en liten billig synth. Men jeg får den ikke til å funke. Det følgte ikke med noen ledninger så jeg måtte kjøpe en ledning fra den til usb'en. Det var mannen i butikken som plukket ut ledningen til den, så jeg regner med det er riktig ledning. Det kommer hvertfall ingen lyd når jeg plugger den inn. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hva er det du har koblet den til? Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Du bruker iphonen din da? Usikker på om den funker uten, som midikeyboard f eks. RCA/phono er vel det som uansett trengs for å få ut lyd fra den. Hmm, nå leser jeg at den skal kunne brukes som midicontroller, menvil anta at man må ha iphone for det? klarer ikke å lese det ut av sidene til akai Lenke til kommentar
N* Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Åja jeg må ha iphone? Nytter ikke med ipod da? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Skal fungere med iPod touch. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Har du innstallert noen applikasjon som kan lage lyder da? Keyboardet sender bare midisignaler, ikke lyd, så du må ha et program (en app) innstallert på iPod'en som kan lage lyd fra midisignaler. Akia har sin egen Synthstation app, og det finnes flere. Sjekk på AppStore... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå