eriknor Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hjemmekontoret Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Et slikt hjemmekontor vil jeg ha! Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Flott still-bilde, godt eksponert med fine, harmoniske farger og fin komp. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Et slikt hjemmekontor vil jeg ha! Mangler en tidsriktig PC da (en abacus). Bortsett fra det, et fint bilde - kun noe småpirk. Det henger noe på veggen i venstre hjørne som vi akkkurat skimter. Jeg kunne godt tenkt meg å se litt mer, eller ikke noe. Kunne også tenkt meg å sett hele bordet på høyre side. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Et slikt hjemmekontor vil jeg ha! Mangler en tidsriktig PC da (en abacus). Bortsett fra det, et fint bilde - kun noe småpirk. Det henger noe på veggen i venstre hjørne som vi akkkurat skimter. Jeg kunne godt tenkt meg å se litt mer, eller ikke noe. Kunne også tenkt meg å sett hele bordet på høyre side. Enig, men det ble litt vanskelig å rydde på sidene. Lenke til kommentar
Kåre S. Pedersen Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Fin nostalgisk stemningsrapport dette, liker fargevalører og lys. God detaljgjengivelse, og det sier jo en del med blendervalget du har. Vet ikke om du hadde regnet med bedre effekt av 2,8, og tror i så fall du får det ved ved å køle på mer brennvidde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Fint årgangsmiljø du skildrer med disse bildene dine! Skarpt og med fine fargetoner! Den skyggen til ve. kunne vel vært unngått kanskje.... Artig å se hva de hadde av utstyr (og blad av den "lette" sorten ser jeg.....) på den tiden.... Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Fint årgangsmiljø du skildrer med disse bildene dine! Skarpt og med fine fargetoner! Den skyggen til ve. kunne vel vært unngått kanskje.... Artig å se hva de hadde av utstyr (og blad av den "lette" sorten ser jeg.....) på den tiden.... Uffda, det hadde jeg glemt å fjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg