Gå til innhold

Hva driver komplett med fortiden?

Anbefalte innlegg

altså, jeg har en kamerat som pleidde å handle på komplett, han handler på norek nå. (varelager)

Komplett er VRIEN og VANSKELIG, det er noe de alltid har vært.

Kundeservicen deres er heller ikke noe særlig, for enten så tar de ikke tlf, eller så er det noe annet...

Hvis det er noe som er ødelagt når du får d, så er det som oftest din egen feil (ifølge komplett) (dette gjelder og hvis du har fått tilsendt en ferdig sammensatt pc, som du bare plugger i kontakten :)

Nei, mine erfaringer med komplett er ikke noe særlig imponerende, og jeg har kjent til de ihvertfall 5-6 år...

Tips for de som bor i Bergen : www.flexi-data.no (der kan du hente varene uten porto, hvis du vil)

NOREK = Komplett. Samme logistikk, bare forskjellige marked. Komplett er for sluttbruker, Norek er leverandør som selger til bedrifter for videresalg.

Når det gjelder kundeservice hos Komplett.no, så må jeg si meg godt fornøyd. Har aldri ventet lenger enn ett par minutter på telefonen, og svar på mail har aldri tatt mer enn en dag.

Har handlet for 100k+ hos Komplett.no det siste året, og har til dags dato siden jeg opprettet min bruker kun mottatt to defekte ting. Begge tok det en dag å få godkjent retur på.

Når det gjelder hastighet på effektuering av bestilling så varierer det noe. Jeg har opplevd å bestille varer på søndag som er meg i hende i Trondheim på tirsdag kveld, men jeg har også opplevd at det tar fem dager fra bestilling til sendingen er hos meg. Noe av skylden får posten ta, men jeg regner med at Komplett.no også varierer noe.

Det eneste jeg kan sette fingeren på ved servicen deres er at de ikke har muligheten for swap. Det er noe irriterende å motta DOA varer, for så å måtte returnere varen og vente enda fem, seks dager før du kan bruke maskina... :(

Alt i alt 5+ for Komplett.no

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...