Gå til innhold

BK: Vannymfe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjå der var du ja! ;)

Skikkelig bra debut her inne dette! I overkant skarpt kanskje, ellers bra synes jeg..... :)

Takk skal du ha, smort1, selv om jeg ikke aner hvem du er:-) Finner vel ut av det etterhvert - tror jeg slet litt med å finne rett skarphet mtp opplasting i to størrelser. Liker normalt ikke at bilder er overskarpet, så antar det blir bedre når jeg får prøvd ut mer. Så får en ta seg litt tid til å orientere seg i forumet. Hei då:-)

Lenke til kommentar

Fint insektbilde med fine farger.

Muligens en smule for mye oppskarpet? Jeg ser en syltynn halo langs undersiden av høyre vinge og høyre side av av grenen.

Takker, er nok litt skarpt kanskje, men har nok med at det er uvant å tenke to størrelser. Ser du halo også? Aner knapt hva det er, men finner vel ut av det etter hvert:-) Ha en fin dag.

Lenke til kommentar

Takker, er nok litt skarpt kanskje, men har nok med at det er uvant å tenke to størrelser. Ser du halo også? Aner knapt hva det er, men finner vel ut av det etter hvert:-) Ha en fin dag.

Oppskarpning er noe jeg sliter med innimellom også.

Halo? Hvis du går inn på det store bildet og ser på høyre side av toppen av grenen, så ser du at det ser ut som en hvit linje langs overgangen mellom grenen og bakgrunnen. For meg virker overgangen noe vel skarp - overtydelig egentig. Det er gjerne et tegn på litt hard oppskarpning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...