Tor r Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Liten i store omgivelser. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Røff men fint behandlet.Blomster trenger ikke å være fløyels myke hele tiden.Ville lagt på en canvas på en 0,1-0,2cm i hvitt rundt bildet,og da med sort bakgrunn..hmmm;) Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Enig i at dette er et røft bilde, og jeg opplever å like det godt. Minner meg forøvrig om en kjent malers uttrykksform. Kreativt! Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Liker fargene godt her, men det blir for skarpt og humlen forsvinner midt oppi det hele. Om du vil fokusere på humlen ville jeg ha kuttet og vist bare blomsten Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Røff men fint behandlet.Blomster trenger ikke å være fløyels myke hele tiden.Ville lagt på en canvas på en 0,1-0,2cm i hvitt rundt bildet,og da med sort bakgrunn..hmmm;) Kjekt å høre,takk for forslag Enig i at dette er et røft bilde, og jeg opplever å like det godt. Minner meg forøvrig om en kjent malers uttrykksform. Kreativt! Kjekt å høre Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Liker fargene godt her, men det blir for skarpt og humlen forsvinner midt oppi det hele. Om du vil fokusere på humlen ville jeg ha kuttet og vist bare blomsten Takker,enig i det med fokus på humlen,på dette bilde var det meiningen den skulle være en del av helheten i bilde å inslag av liv. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Det tok litt tid før jeg oppdaget at det var en humle i bildet. Utover det liker jeg fargene, lyset og kompet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg