Peroy Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Android 2.3 Gingerbread er nå klart for nedlasting. Nå kan du oppdatere din Desire Z Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Har vanlige Desire fått 2.3? Jeg kjører fortsatt 2.2 og telefonen sier at den er up-to-date. Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Ikke 2.3 på Desire enda nei. De har annonsert at det skal komme, men sliter vist litt med at det er for lite internminne på telefonen. Noe som er årsaken til at jeg personlig ser etter en annen telefon for tia... er så lei av å slette apps Lenke til kommentar
haterlogins Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Skjønner ikke hvorfor HTC skal ha så lite lagringsplass på telefonene sine... Konkurrentene har alltid litt mer. Desire er helt håpløs. Lenke til kommentar
SubHumanAce Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Ingen 2.3 til min Desire i allefall. (Ulåst) Men tar den gjerne imot! Lenke til kommentar
RatKing Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Ramlet inn en oppdatering til Desire HD også Lenke til kommentar
jwa Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Fikk lastet ned 2.3 igår, men feilen med stor Æ, Ø og Å på fysisk tastatur er der fremdeles :-( Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) jwa, et hot-tip. Hvis det skjer, trykk to ganger på meny knappen (slik at menyen popper opp og ned igjen), problem fixed (for den gangen) Lurer om problemet mitt med at touchskjermen plutselig slutter å funke blir fiksa Endret 15. juli 2011 av AlecTBM Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Her jeg jobber har vi fått beskjed om å IKKE oppgradere Desire (også Z og HD) til 2.3, da det kan forårsake trøbbel med Exchange-sync. Dette skulle visstnok være et problem som lå i Android, ikke i Exchange.Noen som har oppgradert og kan bekrefte/avkrefte problemet? Lenke til kommentar
Kymera Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Ingen som vet når Sense 2.3 kommer da? Lenke til kommentar
uro Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Her jeg jobber har vi fått beskjed om å IKKE oppgradere Desire (også Z og HD) til 2.3, da det kan forårsake trøbbel med Exchange-sync. Dette skulle visstnok være et problem som lå i Android, ikke i Exchange.Noen som har oppgradert og kan bekrefte/avkrefte problemet? Har oppgradert en HTC Desire HD og har uten noen problemer Exchange på denne. Har også flere kolleger som har oppgradert sine HDer og ingen har problemer med Exchange mailen på jobb. Lenke til kommentar
elfstone Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Her jeg jobber har vi fått beskjed om å IKKE oppgradere Desire (også Z og HD) til 2.3, da det kan forårsake trøbbel med Exchange-sync. Dette skulle visstnok være et problem som lå i Android, ikke i Exchange.Noen som har oppgradert og kan bekrefte/avkrefte problemet? Problemet ligger på server. Har vært borti flere bedrifter som har hatt dette problemet. Men det er stort sett en hake som må fjernes eller settes på i Exchange Server. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Greit å vite. Selv kjører jeg CyanogenMod, og har dermed vært på 2.3 en god stund, uten å merke noe til de nevnte problemene... Lenke til kommentar
jarleh Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Denne versjonen skal komme med et nytt (sort) theme, er det noen som har funnet dette? Jeg finner bare de som var med i versjon 2.2. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Rein Gingerbread er sort themed, men Sense har visst ikke helt skjønt at det er pent virker det som Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Dette er altså for dem som av en eller anne obskøn grunn ikke har installert cyanogenmod for lenge siden... Lenke til kommentar
clawfing Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Problemet med stor ÆØÅ er mer flaut for HTC i mine øyne enn noe som plager meg, derimot er det at mobilen scroller opp av seg selv mens jeg skriver mld(som fører til at jeg må scrolle ned til skrive feltet igjen opptil flere ganger) noe som virkelig plager meg.. men noe sier meg de ikke kommer til å fikse dette, må vel sende den inn eller no slikt Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Problemet med stor ÆØÅ er mer flaut for HTC i mine øyne enn noe som plager meg, derimot er det at mobilen scroller opp av seg selv mens jeg skriver mld(som fører til at jeg må scrolle ned til skrive feltet igjen opptil flere ganger) noe som virkelig plager meg.. men noe sier meg de ikke kommer til å fikse dette, må vel sende den inn eller no slikt Samme problemet her også Lenke til kommentar
Dal Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Dette er altså for dem som av en eller anne obskøn grunn ikke har installert cyanogenmod for lenge siden... Interessant. Sliter med å finne en guide til Desire HD... har du en link til noe sånt? Blir telefonen rootet også etter dette? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Dette er altså for dem som av en eller anne obskøn grunn ikke har installert cyanogenmod for lenge siden... Interessant. Sliter med å finne en guide til Desire HD... har du en link til noe sånt? Blir telefonen rootet også etter dette? Du må nok lese deg litt opp før du begynner å roote telefonen. Her er samletråden til DHD, bare begynne å lese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg