Gå til innhold

lydproblemer i enkelte spill...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke spill er det snakk om her? Vet Battlefield hadde lydproblemer en stund og dette kunne fikses ved hjelp av innstillinger i spillet...... Lek litt urndt, evt. oppgrader lydkort driverene. Regner med at det er det innebygde VIA lydkortet du bruker? Har brukt det samme tidligere uten problemer.

Lenke til kommentar

VIA lydkort på at Nvidia nforce2 kort??

Men har du samme lydkort som meg så hadde jeg de samme problemer i BF1942, da sjekket jeg om HW acceleration var på dxdiag, det var den, men jeg måtte slå på HW acceleration i side 2 av lydinnstillingene i menyen i spillet også, etter det er alt perfekt. Det hjalp også med ASUS sine 1.16 all in one drivere :-)

Lenke til kommentar

Men har du samme lydkort som meg så hadde jeg de samme problemer i BF1942, da sjekket jeg om HW acceleration var på dxdiag, det var den, men jeg måtte slå på HW acceleration i side 2 av lydinnstillingene i menyen i spillet også, etter det er alt perfekt. Det hjalp også med ASUS sine 1.16 all in one drivere :-)

problemet oppstår ikkje i BF1942..
Lenke til kommentar

Stemmer det MIB, var ikke et VIA kort/chip, mixa det med et annet HK jeg har. Uansett, har du testet om problemet oppstår hvis du bruker et annet lydkort? Hvem vet, alt er verdt å teste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...