lpdevold Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Fire kvalitetsspill til Apples iOS-plattform. Les hele saken Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Både Continuity og Boost er gode spill på iOS som kan anbefales for alle, så kudos for å inkludere disse to! Spesielt Boost 2, kontrollene sitter virkelig som støpt noe som ellers hadde ødelagt den kjappe spillestilen. Endret 15. juli 2011 av Runar Fjernet sitering av slettet innlegg. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg for finne spill selv jeg da, på min flere ganger så bedre Android telefon Håper bare Android blir like bra/bedre på spill fronten snart da et virker som Iphone hypen har lagt seg litt? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg vil ikke se forsøk på «min telefon er bedre enn din telefon» eller «iOS suger»-innlegg. Slike slettes uten forvarsel, og forfatteren risikerer advarsel. Ett innlegg har blitt slettet og ett redigert.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
paaland Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Kan dere ikke sammen med pris skrive iPhone, iPad eller Universal? Mange apps dere skriver om er iPhone "only" og ikke særlig interessant for iPad-eiere. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Kan dere ikke sammen med pris skrive iPhone, iPad eller Universal? Mange apps dere skriver om er iPhone "only" og ikke særlig interessant for iPad-eiere. Hei. Artikkelforfatter hadde faktisk dette som et moment i teksten, men jeg tok den beslutningen å fjerne det av utformingsmessige årsaker. Jeg ser i ettertid at det utvilsomt er av nytte og interesse, og vi vil forsøke å finne en måte å presentere denne informasjonen på også. Takk for innspill. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Kan vi regne med å få omtaler av spill til Android også? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Vi jobber også med å få på plass jevnlig dekning av spillutgivelser til Android Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå