rob3rtsen Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg har pratet en god stund med ei jente på nett. og for noen dager siden møttes vi. Hvordan vet jeg at hun liker meg? hun Prater som bare det, og tar initiativ når vi er sammen nå, hun vil prate og ha webcamera samtale med meg på nett. men svarer sjeldent på seriøse meldinger. og for å si det slikt jeg sliter med å holde en morsom samtale med henne, hun prater, er morsom og alt, men hvordan skal jeg henge med i samtalen og prate med henne uten å bli sett på som sjenert eller noe? jeg vil gjerne at det skal bli noe mellom oss, hva skal jeg gjøre og si for at noe skal begyne å skje? så altså trenger hjelp til: hvordan vet jeg hun liker meg? Hvordan holde en morsom samtale med henne, og henge med i samtalene? hva skal jeg gjøre OG/eller si for at noe skal skje mellom oss? jeg liker henne veldig, setter pris på serriøse svar hun er 16 og jeg er 16. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Spørsmålene du spør finnes det ingen fasit på. Det eneste jeg vett jenter ikke liker, så er det desperate mannfolk, prøv å slapp av rundt hun og ikke tenk noe på hva du må gjøre for å "ro hun i land", gjør du det og hun faktisk er interessert i deg (du er statisk, nytter ikke å prøve å være en annen som du tror hun liker), kommer det med tiden, veldig, veldig naturlig ;-) Lenke til kommentar
rob3rtsen Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 hmm.. Jeg har en anelse at hun liker meg, jeg skal prøve å ikke være for "desperat" takk for svaret på det Lenke til kommentar
rob3rtsen Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 håper på flere svar Lenke til kommentar
Intellektro Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Hei! Ah, jeg husker da jeg var 16 år. Det er mange år siden nå. Det er en spennende og sårbar tid, der man ustanselig leter etter sin identitet. Man gjennomgår utallige hamskifter, man tester ut forskjellige personligheter som om man skulle stått på et prøverom i en klesbutikk. Og metamorforsen hensleper seg over flere år. Vanligvis finner man "sæ sjøl" etter tenårene, i alle fall etter min erfaring. Uansett; Jeg - som er endel eldre av deg og kan hente informasjons fra mitt ervervede livsvisdomskammer - vil gi deg noen råd angående dette tema. Det de ovenfor sier er helt riktig. Nemlig å ikke virke desperat; ikke inngi henne en fornemmelse av at du "gjør alt" for å bli sammen med henne. damer vil ha en selvstendig og selvsikker fyr, noe som leder meg til punkt to: Selvsikkerhet. Det er meget vanskelig å utføre dette her i praksis, men hvis du klarer det, er det svært fordeliaktig; ikke funder på om hun liker deg, men ta det enkelt og greit som en selvfølge at hun gjør det. Dette tipset kan jeg ta full cred for. Det stammer opprinnelig fra en bekjent av meg som ikke har det fnugg med dametrøbbel. Han hokker opp oftere en Ronaldo skårer mål. Selv har jeg prøvd å anvende denne metoden, men sliter med et radbrukket selvbilde. Etter flere dystre år som gudsjammerlig tenåringen har jeg trolig fått varig mén... Endret 15. juli 2011 av Intellektro 1 Lenke til kommentar
rob3rtsen Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 flott inlegg intellektro takk for tipset, og trist å høre.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Intellektro har mye bra og si, i håp om at fruen ikke oppdager dette, kan jeg bekrefte det han sier. Selvsikkerhet er mye, da jeg var 14, 15 og 16 år begynte jeg å sjekke damer, om jeg ikke var skråsikker på at denne dama likte meg, var jeg iallefall sikker i min framgang ala tenkte ikke så mye på å bli avvist. Dro vel i land en dame i måned, så det fungerte fint for meg iallefall x] Lenke til kommentar
rob3rtsen Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 haha x) så altså.. bare å spille med? ta det som det kommer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Ta det rolig ja og naturlig :-) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Viktigste er jo uansett at dere møtes in real life, kun dere to. Og gjør ting ofte sammen, kun dere to. Da er det dømt til å bli en connection, og dersom forholdene ligger til rette så vil det gå den rette veien. Sånt skjer av seg selv nemlig, dersom det er grunnlag for noe Sørg for å møte henne ofte, og vær avslappet og mellow. Men for å ikke havne i "vennefella" bør du være litt flørtende i blikket ditt. Helt fra get go. Dette er veldig viktig for at hun ikke skal misforstå og tro at du ikke liker henne. Da havner man fort i vennefella. Been there done that! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå