Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Noe av det sykeste jeg har sitt! Godt jobba! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Endret 5. januar 2012 av Gjest Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har ikke ord... kan vel si det samme som en tidligere i tråden! WORD Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg er imponert. Sykt stilig! Jeg kommer neppe til å holde på med dette selv, men det er artig å se hva dere får til. Da jeg var yngre var jeg veldig glad i å lage "stop motion", altså dukkeanimasjoner. Jeg hadde kun LEGO-biler, legomenn, legohus og sånne plater med lego-veier på. PCen min kjørte Windows Millennium Edition, hadde 500 MHZ og 256 MB RAM. Kameraet var et Logitech webkamera. Videoredigeringsprogrammet hadde fulgt med som prøveversjon med grafikkortet. Allikavel klarte jeg å produsere brukbare animasjoner, inkludert et filmprosjekt på skolen. Med denne interessen og teknikken har dere potensiale til å skape flotte animasjoner! Dagens utstyr er jo mye bedre enn det jeg hadde. Du trenger nesten bare en smartphone. Har dere tenkt på å bruke denne hobbyen til å lage kulisser i animasjonsfilmer? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Kjekt med ny hobby! Glemte forresten å si at målestokken er 1:1700 Kan du ikke legge en fyrstikkeske eller en mobiltelefon ved siden av på neste bilde? Mye lettere å se hvor store/små de er da! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Dette egner seg helt sikkert til animasjonsfilmer. Har mange bygninger, så det kan fort bli en liten spillefilm ut av det. Nytt bilde kommer imorgen. Stay tuned. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Jeg kom til å tenke på en musikkvideo fra 2002: DB Boulevard - Point of view Bare som en inspirasjon til hva disse kulissene kan brukes til. Endret 11. januar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du er utrolig flink IntoGear! Jeg sier som det har blitt sagt tidligere. Imponerende! Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Fy faen så rått ^^ Keep it up! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Kjempe kult! Virker som en kul hobby. Kommer til å følge med her, fortsett med det gode arbeidet . Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Han har ett stort talent! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Kan du ikke legge en fyrstikkeske eller en mobiltelefon ved siden av på neste bilde? Mye lettere å se hvor store/små de er da! Mynten er en Quarter Dollar fra 1968 for den som lurer. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Se der ja! Trodde de var mye større! Utrolig at du klarer å lage noe så smatt, med så mange detaljer! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Meget imponerende! Hva anser du som mesterverket ditt? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 World Trade Center. Det er nok den største modellen jeg har, og den mest elegante etter min mening. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Så fett! Fikk lyst å lage den der selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå