jeanette roger Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 URBAN¤TOTEM¤MÅKE Bildet er fjernet. bilde tatt på bytur,håndholdt camera eos 5D Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Her er det vel etterbehandlingen, mer enn selve opptaket som påkaller vår oppmerksomhet Kjenner igjen den dristige stilen din. Du er ikke redd for å utfordre grenser og jeg liker folk som ikke lar seg begrense av ettablerte normer for rett og galt. Det er en markert halo rundt det meste av måken, men vet ikke om dette er et arbeidsuhell, eller et kreativt innslag Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Hei Wasco.. ja omsider klarte jeg oxo komme meg hit,hadde litt start problemer der,men vips så er jeg her.. smil Hyggelig høre fra deg igjen... Vel denne totem måken var igrunn et av flere test bilder,da jeg ikke har stativ blir det noe bevegelse i bilde,så må ha stativ før jeg igrunn blir enig med camera tror jeg..men det kommer seg,jeg begynner forstå bitte litt om dette camera og ja du hadde rett det er avangsert,men oxo gøy.. får se og prøve bli litt kjent m menyen her inne nå da.. Ønsker deg en strålende dag.. Smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Her er det vel etterbehandlingen, mer enn selve opptaket som påkaller vår oppmerksomhet Kjenner igjen den dristige stilen din. Du er ikke redd for å utfordre grenser og jeg liker folk som ikke lar seg begrense av ettablerte normer for rett og galt. Det er en markert halo rundt det meste av måken, men vet ikke om dette er et arbeidsuhell, eller et kreativt innslag hei wasko..så ikke denne muligheten for svar,før nå..må bli bedre kjent her inne..hmmm lurer på hva det er runt måken...høres ut til være arb ulykke ,men ser det ikke her..ha en fin dag smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 tusen takk for poeng..det er jo super gøy for nybegynnere som meg,da ser jeg jo litt frem gang og så videre..tusen takk smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg