Burnski Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 http://lettnett.com/# Håper på litt tilbakemelding enten den er god eller dårlig! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Klarer ikke å se hele siden engang. Går ikke ann å scrolle ned på den øverste blokka. Chrome 14, win7. Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Da skal det være fikset! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Bruk en ordbok neste gang, full av skrivefeil. Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Fikset, en etternavn og en for fornavn. @skrivefeil: Beklager det. Jeg har sett gjennom og fant bare ett, nemlig portefølje. Hvilke andre er det? Endret 14. juli 2011 av Bukkakake Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Ok, alle er rettet, noe mer? Endret 14. juli 2011 av Burnski Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Tar du bare 1000 kr for en mnd arbeid? Hvorfor tar du ikke mer? Kanskje en ide å skrive noe mer om hva kunden får? En nettside bygget fra grunnen av etter dine ønsker er litt defust... Jeg bestiller gjerne ei nettside slik som gamer.no. Det er ok for 1000 kr? Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg kan ikke overgå meg selv i kvalitet, så avhengig av hvor godt du liker designet på gamer.no kan jeg ikke love å levere en side "som" den kvalitetsmessig. Se nettsiden denne tråden handler om (og snart en portefølje som kommer opp for hint om hva du kan forvente) Men arbeidsmengdemessig, ja Grunnen til at jeg tar lite er fordi jeg er student og er egentlig mest interesert i å prøve meg litt i arbeidslivet med noe jeg liker å gjøre, bygge opp litt erfaring. Jeg har litt kø akkurat nå, men det er sikkert mulig å jobbe parallelt på ting. Var du ute etter å bestille eller var det hypotetisk? Hvis du er er det kjempeflott. Kan jeg få mailen din i så fall? (Av en eller annen grunn ser ikke sidens form ut til å virke :/ jobber med saken) Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Det var nok bare hypotetisk sett ja Jeg lager nettsider selv. Ville bare sjekke hvilket nivå du var på, så jeg tok bare gamer som et eksempel. og ang. pris... Endret 17. juli 2011 av avalaker Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Heh, hvorfor det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Mine tanker rundt siden: Får ikke sett hele teksten i footeren. ("Ingen betalinger eller forpliktelser skjer ved bestilling. Bare at jeg sender deg en mail med spørsmål og info når jeg [...]") Unødvendig å ha beskrivelse på input-boksene i footeren. Det er selvforklarende. Det er ikke så ofte at folk er desperate etter det billigste alternativet, annet enn når man er i ungdomsårene. 1000,- for utvikling av en nettside er ingenting. Såpass billig at mange nok vil tro at det du produserer/setter opp for de e av dårlig kvalitet, Ville økt prisen til minst 2500,- Pris på hosting? 100,- for domenet i året er en ting, men hosting kommer vel i tillegg. Du burde gått for .no istedenfor .com. Det viser litt mer seriøsitet. Fordel med to forskjellige bilder som skal forklare, istedenfor det samme bildet to ganger. Kanskje også få på en eller annen kant på bildene? Kanskje skrive noe om hvem du er? Dette er ment som kontruktiv kritikk, keep up the work! Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg skal bytte ut bildet når jeg finner noe annet Når det gjelder prisen og kvaliteten så tror jeg folk først og fremst vil se på kvaliteten på ting i porteføljen (som kommer) og selve nettsiden. Jeg har tenkt å heve prisen litt når jeg får et par kunder bak meg slik at jeg blir tryggere på det jeg gjør Så har jeg en forklaring på domenet, og det er rett og slett av .no var opptatt. En eller annen tulling har registrert det uten å bruke det. Jeg bruker i utgangspunktet gratis hosting, men du har rett i at jeg bør skrive noe om dette (for større nettsider). Ellers takk for all kritikk, bortsett fra det jeg har forklart skal jeg jobbe med alt du sa! Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 1. Valideringsfeil: 13 Errors, 27 warning(s) 2. Unødvendig stor fixed footer. Ikke gjør den mindre, løs det heller på en annen måte. 3. Ser ut som det mangler litt av teksten i footeren: "It simply means that I will contact you once I am" 4. Du kunne kanskje hatt et lite norsk flagg vedsiden av "Norsk versjon" 5. Hvorfor stor V i "English Version" ? 6. Fatal error: Class 'Mail' not found in /home/a1329188/public_html/bestill.php on line 18 Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Jobber med disse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå