Gå til innhold

BK: Baby, I am on fire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knallfarger, artig og passende tittel, virkelig urbant bilde. Jeg tror jeg personlig ville forsøkt å klone bort det grønne klistremerket, men der har man kanskje forskjellige preferanser.

Ellers artig å registrere at det er en del jeg har lest mange innlegg av på akam nå faktisk er blitt "samboere" med oss fra gamle digit :)

Lenke til kommentar

Et kreativt, dynamisk, fargerikt og godt komponert bilde.

Den tekniske kvaliteten er helt topp, så bildet kan uten problemer studeres i stort format.

Jeg reagerte også på det grønne klistermerke. Men etter å ha betraktet bilde en stund, synes jeg det passer inn som et lite uromoment i et ellers harmonisk uttrykk

Lenke til kommentar

Knallfarger, artig og passende tittel, virkelig urbant bilde. Jeg tror jeg personlig ville forsøkt å klone bort det grønne klistremerket, men der har man kanskje forskjellige preferanser.

Jeg vurderte i ca 2. sekunder å gjøre noe med klistremerket - men syntes det var greit at det var der. Nå er nok min stil mest dokumenterende, slik at jeg liker ikke å fjerne eller legge til elementer. Jeg juster stort sett kun levels/curves o.l og da over hele bildet. Samt crop/justering av horisont.

Ellers artig å registrere at det er en del jeg har lest mange innlegg av på akam nå faktisk er blitt "samboere" med oss fra gamle digit :)

Det kommer nok en del over når dette blir mere kjent.

Jeg reagerte også på det grønne klistermerke. Men etter å ha betraktet bilde en stund, synes jeg det passer inn som et lite uromoment i et ellers harmonisk uttrykk

Min holdning også.

Lenke til kommentar

Tøft bilde med knallfarger, liker kompen her. Jeg ville ha klonet bort det grønne merket, det står ikke i stil til resten og øyet dras mot det som et uromoment. Sort bakgrunn gir enda mer knæsj i fargene

Men så var det smaken da, den er jo.....forskjellig :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...