tomsi42 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Baby, I am on fire Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Knallfarger, artig og passende tittel, virkelig urbant bilde. Jeg tror jeg personlig ville forsøkt å klone bort det grønne klistremerket, men der har man kanskje forskjellige preferanser. Ellers artig å registrere at det er en del jeg har lest mange innlegg av på akam nå faktisk er blitt "samboere" med oss fra gamle digit Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Et kreativt, dynamisk, fargerikt og godt komponert bilde. Den tekniske kvaliteten er helt topp, så bildet kan uten problemer studeres i stort format. Jeg reagerte også på det grønne klistermerke. Men etter å ha betraktet bilde en stund, synes jeg det passer inn som et lite uromoment i et ellers harmonisk uttrykk Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Knallfarger, artig og passende tittel, virkelig urbant bilde. Jeg tror jeg personlig ville forsøkt å klone bort det grønne klistremerket, men der har man kanskje forskjellige preferanser. Jeg vurderte i ca 2. sekunder å gjøre noe med klistremerket - men syntes det var greit at det var der. Nå er nok min stil mest dokumenterende, slik at jeg liker ikke å fjerne eller legge til elementer. Jeg juster stort sett kun levels/curves o.l og da over hele bildet. Samt crop/justering av horisont. Ellers artig å registrere at det er en del jeg har lest mange innlegg av på akam nå faktisk er blitt "samboere" med oss fra gamle digit Det kommer nok en del over når dette blir mere kjent. Jeg reagerte også på det grønne klistermerke. Men etter å ha betraktet bilde en stund, synes jeg det passer inn som et lite uromoment i et ellers harmonisk uttrykk Min holdning også. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Tøft bilde med knallfarger, liker kompen her. Jeg ville ha klonet bort det grønne merket, det står ikke i stil til resten og øyet dras mot det som et uromoment. Sort bakgrunn gir enda mer knæsj i fargene Men så var det smaken da, den er jo.....forskjellig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg