rasputin_h Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 vanligvis når jeg skal reinstallere en maskin, kopierer jeg ut filene outlook.pst og archive.pst, og tilbake igjen når outlook er installert på nytt. pleier å funke helt fint, bortsett fra nå. eneste grunn jeg kan se til det er at jeg nå bruker engelsk outlook og kontakt-listen min er fra en norsk outlook. når jeg åpner programmet ligger kontaktene der, jeg kan åpne de, editere, legge til etc, hvis jeg høyreklikker en kontakt > Send new message to Contact får jeg sendt mail derfra også, ikke noe problem. MEN! når jeg lager en ny mail, og trykker på 'To:' får jeg ikke opp kontaktene mine. får feilmeldingen 'The address list could not be displayed. The Contact list associated with this address list could not be opened; it may have been removed or deleted, or you do not have permissions. For information on how to remove this folder from the Outlook Address Book, see Microsoft Outlook help.' klarer ikke å finne noe, hvertfall ikke om å importere adresselister, i hjelpefila. noen som vet? mener jeg har vært borte i problemet før, og at det er å rename folderen 'Kontakter' til 'Contacs' eller noe lignende, men det lar seg ikke gjøre i høyreklikk > Properties hvertfall, kanskje et annet sted? noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå