kaian Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Sør for Lofoten, men ikke lengre enn at en kan se lofoten på en godværsdag. Nå burde det ikke være så vanskelig! Steigen? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Nope...til både Vågan og Steigen Fergen man må ta for å komme seg hit Og samme fjellet, men fra en anne side som kanskje er litt mer kjent. Bildet er kanskje litt urettferdig, da fjellet ser større og brattere ut i virkeligheten. Endret 13. august 2011 av SKT Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Føler jeg stoppet opp hele leken her, og det var jo ikke meningen. Derfor velger jeg å komme med et hint som gjør at jeg tror det hele vil bli mye lettere. På denne "øyen" er det spillt inn flere serier og spillefilmer basert på bøker av Knut Hamsund og Herbjørg Wassmo, i tillegg har øyen fått Europas bygdeutviklingspris. Endret 15. august 2011 av SKT Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Æ vet...åhh unnskyld!! JEG vet... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Kjerringøy er riktig. Fikk nesten dårlig samvittighet for å ødelegge alt her. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Kjerringøy er riktig. Fikk nesten dårlig samvittighet for å ødelegge alt her. Du skal ikke ha dårlig samvittighet - vi bør heller innføre en liten regel om at man kan komme med hints når det blir stille en dags tid. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Absolutt ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. Jeg skulle ønske jeg var såpass kjent i Norge at jeg kjente igjen Kjerringøy på bildet. F.eks. skulle jeg gjerne vært innom og kikket hos Ulf Mikalsen... Forslaget til Tomsi om å legge ut et nytt hint hvert døgn kan være en god idé, og nå er jeg spent på om det blir nødvendig med dette bildet: Lenke til kommentar
empetre Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Arendal! edit: Trefoldighetskirken Endret 15. august 2011 av empetre Lenke til kommentar
kaian Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Arendal! edit: Trefoldighetskirken Oi, det gikk fort! Gratulerer! Da er det din tur til å legge ut bilde Lenke til kommentar
empetre Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Mulig den blir litt for lett, men pytt pytt edit: bilde i forrige post Endret 15. august 2011 av empetre Lenke til kommentar
empetre Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Får komme med et hint, da: Ligger i Sogn og Fjordane. Nå må dere finne det ut, er vel ikke så mange stavkirker der? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Bra du kom med et hint, jeg la aldri merke til at du redigerte den inn i posten før Hm, det skal være igjen fem stavkirker i Sogn og Fjordane, men jeg må innrømme at de ligner endel på hverandre Kan det være Borgund? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Det er Hopperstad. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Det er Hopperstad. Ah, det er jo halv fjorden ut det fra Lærdal. Prøver du et nytt bilde? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg har ikke tatt mange bilder som egner seg for denne konkurransen, så skjønner ikke hvorfor jeg svarer. Uansett, jeg har da noen bilder. Vi prøver med dette, skal ikke være så veldig vanskelig. Navn på fjellet bildet er tatt fra. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Er det seks andre fjell også, rundt samme byen? Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Det er bilde over bergen fra Ulrikken? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Det er riktig, seks andre fjell rundt byen, og dette fjellet heter Ulriken. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Det er riktig, seks andre fjell rundt byen, og dette fjellet heter Ulriken. Noen andre får legge ut bilde. Jeg sitter ikke på min pc nå, så har ingen bilder tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå