roffenn Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hallo, har et problem med en litt eldre selvbyggt pc. Problemet er at den stopper men dataen er fortatt på, men uten funksjon. (Cpu/gpu vifte får på max) Hvis jeg trykker på resett knappen kommer den tilbake til nøyaktig hva jeg gjorde før den sluknet. Dette skjer opptil flere ganger per dag. Kan noen si meg/guide meg inn i en løsning? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Første jeg tenker på da du sier at viftene går på maks er varme. Har du sjekket temperaturene? Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Varme er ingen problem her Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 SIer du at reset knappen ikke fungerer som den skal? Reset skal jo starte BIOS på nytt. Ut fra din beskrivelse høres det ut som du fortsatt er i Windows. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Er ganske sikker på at jeg er i Windows, men bildet forsvinner og jeg må restarte pcen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Ville begynt med å sjekke kondensatorene. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1255274 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå