internet wizard Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 jeg skal ta mop prøven i mårgen. noen tips til hva jeg burde kunne? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Mopedteorien er forholdvis enkel, så du burde fikse den. Sier ikke at du er dum om du stryker, jeg kjenner flere som har gjort det. Men helt ærlig, den er enkel. Det jeg har hørt du bl.a. må kunne er hvorvidt det er lov å trimme en moped eller ei, om det er påbudt med hjelm, om du kan ha passasjerer, noe skilting, muligens vikeplikt og noe plassering av kjøretøy. Du fikser det! EDIT: Du må sannsynligvis kunne mer enn det nevnt over, bare dro frem de enkleste spørsmålene jeg har hørt folk har fått Noe dårlig svar, men tja. prove.no, teoritentamen.no. Check it out. Endret 14. juli 2011 av jigaplow Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 fikk 6 feil av 5 mulige feil Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 fikk 6 feil av 5 mulige feil Flere feil enn hva som er mulig er rimlig imponerende. 1 Lenke til kommentar
laowi Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 fikk 6 feil av 5 mulige feil Flere feil enn hva som er mulig er rimlig imponerende. Hva han mener er at du ikke kan ha mer enn 5 feil for å klare prøven. Han fikk 6 feil, og bestod dermed ikke. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Misforstod du med vilje eller har du aldri vært borti lappen? Det er lov med 5 feil. Han fikk desverre 6. Altså han sto ikke... Edit: Damn, ninja.. Endret 15. juli 2011 av feggy Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) jeg SKAL klare det neste gang, om jeg så må stå på hode og drite mens jeg skriver med munnen. Endret 15. juli 2011 av supercz Lenke til kommentar
baguett Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Skum igjennom boka 2 ganger, gjør litt av oppgavene i oppg.boka Da skal den være piece of cake. Husk å ikke "overtenke" på enkelte spørsmål, noen er så obvious at 6åringer kunne klart dem Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 vet. jeg fikk masse spørsmål om dit og dat var miljøvenlig. kinda lold Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 fikk 6 feil av 5 mulige feil Flere feil enn hva som er mulig er rimlig imponerende. Hva han mener er at du ikke kan ha mer enn 5 feil for å klare prøven. Han fikk 6 feil, og bestod dermed ikke. No shit, Sherlock! Lenke til kommentar
feggy Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Så hvorfor skriver du da det du skrev? Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 har da vert på biltilsynet og tatt testen på nytt. jeg klarte d med 0 feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå