Kjloft Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Eg har ein HP pavillion 4351, som eg vil bytte ut grafikk kortet som er i med eit kraftigare. Går det?? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Uten å sjekke spesifikt for akkurat den bærbare, så er det dessverre slik at bærbare har en tendens til å ha integrerte skjermkort der du i beste fall kan sette inn mer minne, men oftest kan du ikke gjøre noe med det, når du først har fått det. Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 slike "elkjøp" bærbare har som regel integrert skjermkort. Du vil da ikke ha muligheten til å sette inn et nytt... Trur dessverre det er tilfellet her også Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Tja, du kan skifte "skjermkort", men det koster deg 8k cirka, du må ha nytt hovedkort Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 det hjelper jo desverre ikke deg, men jeg så på cnet.com at det snart kommer hovedkort til bærbare som skal gjøre det mer standardisert slik at man skal kunne oppgradere bla skjermkort i fremtiden. Det var ati som sa det i forbindelse med presentasjonen av radeon mobile 9600. Ati vil levere radeon 9600 i en form/størrelse og de etterfølgende kortene fra ati vil ha nøyaktig den samme formen slik at man skal kunne oppgradere selv eller sende den inn.........det var jo på tide Lenke til kommentar
olepe Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Vil disse nye ATI kortene passe i Inspiron 8500 tro? Jeg vurderer denne PCen, men når jeg spør Dell om det utskiftbare grafikkortet virker det ikke engang som om de vet at den har det. Får hvertfall bare svada til svar; "bærbare PCer har ikke samme oppgraderingsmuligheter som stasjonære osv"... Så noen som vet mer om mulighetene til I8500 i fremtiden enn Dells eminetete og kunnskapsrike kundestøtte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå