FullColor Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Slik som dette : Kotaku Trenger ikke lese hele artikkelen altså for å få poenget, om ikke du vil, har ikke lest alt selv. Håper dette var den beste katogarien og poste det i. Endret 14. juli 2011 av AllColor Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Kun for mobilbruk, men tror ikke at man vil se for seg slike løsninger. Mulig det kommer etterhvert men i Norge har man alltid flere konkurrenter å forholde seg til så tror ikke noen tør det pga frykt for å miste kunder. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Slik som dette : Kotaku Trenger ikke lese hele artikkelen altså for å få poenget, om ikke du vil, har ikke lest alt selv. Håper dette var den beste katogarien og poste det i. Telenor hadde en latterlig lav månedsgrense for noen år siden, og satte hastigheten ned til ISDN-hastighet (64kb/s) tror jeg det var, om du gikk over. Ville du ha mer enn denne grensen, måtte du betale i dyre dommer. Men de mistet så mange kunder på det, at de måtte slutte med det. Etter dette, er det vel bare mobilt bredbånd som har hatt denne 5GB (?) grensa. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Bare for å gjøre det helt klart, dette er altså ikke om hastigheten men mengden data innenfor et tidsrom. Vel dere skjønner jeg sa til en fyr fra utlandet at vi ikke hadde slik i norge, men han mente at vi garantert hadde det alikevel. Vi enten bare "visste ikke om det". At grensa var der, bare kanskje ved 10x hva gjennomsnitts brukeren brukte. Så derfor tenkte jeg at jeg måtte skjekke om han faktisk kunne ha rett om dette. Endret 15. juli 2011 av AllColor Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Nei, foreløpig er det fri bruk. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Ok, takk til dere begge for å opplyse meg om det. P.s. Nyttig sig der blåbær. Endret 16. juli 2011 av AllColor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå