RAK-foto Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg savner et par kjappe knapper her som beholder seg på digit sitt forumsider. Ønsker en knapp for I DAG SISTE 48TIMER SISTE UKE RAK-foto. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Er det på forumsidene du tenker på eller på selve bildedelen? diskusjon.no har en link for Siste 24 timer der du kan velge hvilket underofrum du vil se på. Siste 48 timer og siste uke har vi ikke. Men vi har en annen - Mine innlegg - den synes jeg er kjekk. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 "Vis nytt innhold" er også en kurant sak - viser alle innlegg det har vært bevegelse i siden sist du var inne og dermed finner du kjapt det du leter etter eller om det har vært action der siden sist. Eneste ulempen er at jeg foreløpig ikke har funnet noen måte den gjør det kun for Digit-delen, du får opp for alle til diskusjon.no og det kan være litt i overkant om du kun er ute etter hva som skjer i Digit-delen... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=search&do=active&f=280 vil vise siste aktivitet på foto/video-forumene her på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 ..Og https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=search&do=active&f=701 vil vise siste 24t med aktivitet kun på Digit.no-bildekritikken. Bare å gå inn på "Siste 24 timer" og velge "Digit.no bildekritikk" i dropdownen. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 ..Og https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=search&do=active&f=701 vil vise siste 24t med aktivitet kun på Digit.no-bildekritikken. Bare å gå inn på "Siste 24 timer" og velge "Digit.no bildekritikk" i dropdownen. Syns ikke noe av det som foreslås her er særlig enkelt å finne frem i. Nå har ikke vi vært vant til å dele forum med mer enn 200.000 heller da. Jeg er kun interesert i digit delen, da blir det uoversiktlig, og tungvindt, at man skal lete i en liste som også inneholder alla de andre forumene også. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Vi kan eventuelt legge til en direktelink i Digit-skinnet hvor det delforumet er forhåndsvalgt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Syns ikke noe av det som foreslås her er særlig enkelt å finne frem i. Nå har ikke vi vært vant til å dele forum med mer enn 200.000 heller da. Jeg er kun interesert i digit delen, da blir det uoversiktlig, og tungvindt, at man skal lete i en liste som også inneholder alla de andre forumene også. Hva med å lage bokmerke til linken, da? Instruksjonene var for å finne fram til siden "forfra", hvis du ikke hadde linken. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Vi kan eventuelt legge til en direktelink i Digit-skinnet hvor det delforumet er forhåndsvalgt. Det høres ut som en bra løsning. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hva med å lage bokmerke til linken, da? Instruksjonene var for å finne fram til siden "forfra", hvis du ikke hadde linken. Ja, kan lage bokmerke(er), men det er vel ikke særlig brukervennlig? Det er da vanlig å ha linker/knapper til ulike sider når man er inne på et nettsted. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja, kan lage bokmerke(er), men det er vel ikke særlig brukervennlig? Det er da vanlig å ha linker/knapper til ulike sider når man er inne på et nettsted. Mange (inkludert undertegnede) har en direktelink til siste 24t filtrert på akam som den foretrukne inngangsporten til surfing på forumet - det er den jeg starter med å gå inn på. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hadde jo forøvrig heller ikke gjort noe om digit.no-folka var med og diskuterte i de andre kategoriene i fotoforumet heller da - alltid flott med nytt blod. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja, kan lage bokmerke(er), men det er vel ikke særlig brukervennlig? Det er da vanlig å ha linker/knapper til ulike sider når man er inne på et nettsted. Mange (inkludert undertegnede) har en direktelink til siste 24t filtrert på akam som den foretrukne inngangsporten til surfing på forumet - det er den jeg starter med å gå inn på. Ja, denne ser grei ut, men forsatt vanskelig å forstå at jeg må legge den opp som bokmerke, ( men har gjort det). Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hadde jo forøvrig heller ikke gjort noe om digit.no-folka var med og diskuterte i de andre kategoriene i fotoforumet heller da - alltid flott med nytt blod. Enig i det, men det er foreløpig litt vanskelig å sortere ting fra hverandre. Det kommer seg helt sikkert ettrhvert som vi får prøvd oss frem. Litt vanskelig med masse nytt pluss litt iboende motstand også da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg