Gå til innhold

hold dere unna itbutikken


Anbefalte innlegg

takk jogrim, jeg hadde kontakt med FR, og de rådet meg til å "true" itbutikken med behandling av saken hos FR hvis det ikke ordnet seg. Men da la itbutikken seg flat, og har nå sendt et nytt kort! Så nå er jeg sjeleglad, men det hadde vært greit med en beklagelse og en kompensasjon for utgifter/tapte inntekter...

 

Jeg klarte imellom tiden å sette inn et meget gammelt agp kort i mitt stakkars msi645c ultra2 hk.... det fungerte en stunn, men til nød... klarte ikke å vise fargene tydelig... men plutselig kortsluttet det... og svei av agp porten, ognå virker det samtidig som psu også gikk...

veldig surt... skulle gjerne hatt dette kompensert :) men jeg måtte vel bytte ut likevel... hk er sent på ny til itbutikken (ny retursak) og jeg venter ikke flere mnd denne gang.. kjøper meg heller en nytt et med en gang...

 

Takker for alle svar!

de som ønsker seg en celeron1,8 , pm meg, selger veldig billig om du bor i oslo!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Iallefall jeg ringer danmark, og begynenr å kjefte..

 

Dette er den største og dummeste feilen du kan gjøre. Det var første gangen du snakket med de i Danmark, og om de ikke var serviceinnstilte mot deg fra før, er de det ivertfall ikke nå. Men det fikk du aldri sjansen til å sjekke ettersom du begynte samtalen med å kjefte.

 

Rart at folk aldri lærer at høflighet varer lengst (det er ivertfall min erfaring).

Lenke til kommentar

Jeg liker egentlig ITbutikken jeg. Litt dumt at du må sende returer til Danmark. Dette kan de bedre på ved og la oss sende dem som norgespakke. Men jeg fikk jo hardisken min på garantien da. Klager egentlig ikke.

 

Var DOA sak.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg bestilte skjermkort (Radeon 9700 Pro) fra itbutikken. Ble feil på det etter noen måneder så jeg sendte det inn og feilen ble konstatert. Så skulle det sendes inn til leverandør, så de kunne sende nyt kort. Det tok vel ca en måned, lang tid altså. Når jeg fikk pakken, var kjøleribben på kortet ødelagt, gikk først til sak mot posten, men de sa koret var for dårlig pakket inn, så det ble sendt tilbake til itbutikken. De tok på seg ansvaret og sendte meg et nytt kort, men da jeg fikk det, var det "bølger" på skjermen, så atter en gang måtte jeg opprette retursak, og atter en gang ble feilen konstatert. For en måned skulle de altså sendes inn til leverandør så jeg kune få nytt, og itbutikken har enda ikke fåt nytt kort som de kan sende meg.

Konklusjonen:

Itbutikken er rask på levering, har vært greie å snakket med og generelt ytet god service, men leverandøren de bruker er altfor treg, jeg venter fortsatt på nytt kort så jeg kan spille Unreal 2, HL2 og Jedi Academy.

Synd at leveringstiden fra levereandøren går ut over kundene.

Sukk... :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

heisann igjen, jeg tenkte jeg bare skulle si hvordan saken endte...

jeg fikk et nytt ti4200 msi (brukt riktignok) fra it butikken i slutten av august, tok dem en og en halv uke aa sende det (for var itbutikken veldig raske, men den gang da, de hadde visst problemer med sin leverandor igjen... problemet var at jeg fikk skjermkortet samme dag som jeg dro til usa (utvekslingsaar) saa jeg fikk ingen stoor glede av det.

 

hk er sent inn, men de saa at jeg var skyldig grunnet overklokking, noe som jeg ikke kan skjonne kunne vaere galt naar det var skjermkortet som ble herket, seff var alle verdier satt tilbake foer jeg satte det i, saa jeg faar ingen dispensasjon for dette, men kommer ikke til aa bruke det heller paa ett aars tid.

 

fikk heller ikke dispensjasjon for tapte utgifter, men det var kanskje et dodt lop...

jeg vet bare at jeg aldri vil handle der igjen, umulig aa komem fremm til kundeservice og faa noen som helst respons, i det hele tatt er kundeservicen der et helve*te, fraa raader alle aa bruke it butikken, med mindre man ikke tenker paa retur.

 

Takk for intereesen og forskjellige synspunkter (+ og minus), forstaar at flere har forskjellige sider av en nettbutikk, og har roet meg selv ned! ;)

Lenke til kommentar
[...]

hk er sent inn, men de saa at jeg var skyldig grunnet overklokking, noe som jeg ikke kan skjonne kunne vaere galt naar det var skjermkortet som ble herket, seff var alle verdier satt tilbake foer jeg satte det i, saa jeg faar ingen dispensasjon for dette, men kommer ikke til aa bruke det heller paa ett aars tid.

 

fikk heller ikke dispensjasjon for tapte utgifter, men det var kanskje et dodt lop...

jeg vet bare at jeg aldri vil handle der igjen, umulig aa komem fremm til kundeservice og faa noen som helst respons, i det hele tatt er kundeservicen der et helve*te, fraa raader alle aa bruke it butikken, med mindre man ikke tenker paa retur.

 

Takk for intereesen og forskjellige synspunkter (+ og minus), forstaar at flere har forskjellige sider av en nettbutikk, og har roet meg selv ned! ;)

[flisespikkemode]

Hvordan går det an å få dispensasjon for noe sånt? ;) Kompensasjon, kanskje?

[/flisespikkemode]

 

Bra å høre at ting løser seg. Det gjør gjerne det med litt innsats. Ha et fint år i statene!

 

 

mvh

bfisk

(nå går jeg og legger meg. for teit å pirke på ord.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...