anbar Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg advarer mot agresiv tekst mot itbutikken! Jeg har bestilt et skjermkort fra itbuttikken, jeg har hatt det siden november, helt til det slo seg av i mai, jeg ringte itbutikken 16juni danmark og klagde min nød, de sendte meg et rma nummer, og jeg sendte det av gårde samme dag til den norske postboksen... Etter en uke sjekket jeg internett siden deres for track og trace.. men der sto det ingen ting! Jeg ringte da den norske avdelingen, og som flere her på forumet har lagt merke til... Det trengs tålmodighet til! for å ikke snakke om selvbeherskelse når det endelig svarer etter 2 timer. Han snakker da på stygt uforsåelig dialekt at varen er borte. Jeg sjekker collinummeret på posten, og der står det at den er motatt Itbutikken.no.. Han snakker seg unna og sier han må sjekke noe... han sjekker og sjekker ivei... jeg hører litt blad knitring... det ringer, han snakker i telefonen og spiser maten sin, men jeg skriker av full hals... venter der i andre enden i en halv time. Så prøver jeg å ringe opp igjen, men opptatt.. det er det den neste timen også... han legger alldri på... Iallefall jeg ringer danmark, og begynenr å kjefte.. de kommer med unnskyldninger.. unnskyldninger som jeg antagelig ikke trenger å legge ut her.. men saken er ikke over enda... jeg ringte mye og prutet! Men til ingen nytte... men derimot 7 juli begynte ting å skje...: 07-07-2003 10:14:57 Vare modtaget. Videregivet til tekniker Teknisk undersøgelse. 07-07-2003 11:33:11 Fejl konstateret. Skal sendes til eksternt værksted. Returnering til leverandør 07-07-2003 12:15:25 Ansøgt om RMA-nummer hos leverandør Afventer RMA-nummer fra leverandør 08-07-2003 11:57:53 Returnummer modtaget. Skal sendes ind til leverandør med henblik på reparation eller ombytning. Som dere ser skjedde alt dette på en arbeids dag mm.. men nå skriver vi 1 august... og jeg har forstsatt ikke fått mitt reparerte/nytt kort. Jeg ringte dem nå etter å skrevet mail, som tilfeldigvis ikke var blittt "lest". jeg krevde iallefall kjøpet hevet, om jeg ikke fikk kortet i løpet av en uke... noe som da har gått.. eller pengene tilbake med utgifter(telefoni/frakt). Men den Jæveln ville ikke gå med på kravet, jeg truer med Politi og inkasso, han vil fortsatt ikke.. han snakker seg unna at det er sommerstid og ferie... men det går ikke jeg med på, og kjefter , Seff på engelsk. for han kunne ikke forstå riksmål!!! Iallefall, han sier jeg skal vente i noen måneder til, så skal jeg ringe ham om jeg ikke har fått kortet! det dreier seg om et ti 4200... veldig surt...for jeg stikker til statene neste uke og blir der et år! Er det noen som vet hva loven sier til dette? Trenger hjelp! PS: ikke utsett dere for irritasjon... ikke kjøp her med tanke på retur... de er veldig raske på å sende det ut... menbryr seg ikke om retur... les andre poster så skjønner du min anbefaling! Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Service er beklaligvis ofte et resultat av prisen varen selges til. Selges et produkt med minimalt i inntekt, blir ofte service minimal i gjengeld. Men uansett, dette høres villt ut. Kontakt forbrukerombudet i ditt fylket, legg frem problemstillingen og nødvendig dokumentasjon (kopier av mailer, fraktbrev o.l.). Hør om mulighet til andmeldelse. Etter sånn behandling og EKSTREMT lang ventetid har du etter loven KRAV på ny vare eller å få refundert beløpet. Som sagt, ring og hør. PSDATA.no neste gang, bare et tips Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det tok meg 6 måder å få igjen pengene på 2 hovedkort jeg sendte i retur så jeg kjønner din frustrasjo! FOLKENS IKKE HANDLE DER!!! Lenke til kommentar
rottert Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Tenker jeg holder meg til komplett.no og psdata jeg Lenke til kommentar
anbar Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 og det verste var at min bror kjøpte et hovedkort der. som det nå viser seg å vre defekt... det skal også returneres... aner ikke hvor lang tid det kommer til å ta!! Men er det noen som vet nøyaktig hvordan kjøpsloven er i dette/lignende tilfelle! jeg er så å si meget irritert, liker psdata, kommer til å handle mer der! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Bare kluss og tull med de. Bruk heller flexi-data eller komplett Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg fant en flue i cola'en min. Hold dere unna Cola! Konklusjon: Ingen er perfekte. Greit nok å dele erfaringer med andre, men skulle enhver butikk boikottes pga en feil de har gjort overfor en person, så hadde det ikke vert mange butikker igjen gitt. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg fant en flue i cola'en min. Hold dere unna Cola! Konklusjon: Ingen er perfekte. Greit nok å dele erfaringer med andre, men skulle enhver butikk boikottes pga en feil de har gjort overfor en person, så hadde det ikke vert mange butikker igjen gitt. Søk etter info her på hardware.no om ITbutikken du, så skjønner du at du har bommet totalt. Selvfølgelig kan alle gjøre feil, men dette er ikke en feil, og dette er noe svært mange andre erfarer med ITbutikken. ITbutikken har billige priser, men service og retur betyr ingenting for dem. Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Noen som vet hvordan Mpx.no sin service er? Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Søk etter info her på hardware.no om ITbutikken du, så skjønner du at du har bommet totalt. Selvfølgelig kan alle gjøre feil, men dette er ikke en feil, og dette er noe svært mange andre erfarer med ITbutikken. ITbutikken har billige priser, men service og retur betyr ingenting for dem. Nå siktet jeg ikke spesifikt til ITbutikken da, selv om tråden handler om dem, men jeg har sett MANGE tråder som er liknende i det siste. Hold dere vekke fra komplett, MPX, Quad, osv osv. Har ikke noe særlig erfaring med itbutikken selv, ettersom jeg bare har bestillt en harddisk der tilbake i 1999 eller noe, så godt mulig de yter elendig service. Men om man skal boikotte butikken får enhver person gjøre opp en mening om selv. Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Søk etter info her på hardware.no om ITbutikken du, så skjønner du at du har bommet totalt. Selvfølgelig kan alle gjøre feil, men dette er ikke en feil, og dette er noe svært mange andre erfarer med ITbutikken. ITbutikken har billige priser, men service og retur betyr ingenting for dem. Nå siktet jeg ikke spesifikt til ITbutikken da, selv om tråden handler om dem, men jeg har sett MANGE tråder som er liknende i det siste. Hold dere vekke fra komplett, MPX, Quad, osv osv. Har ikke noe særlig erfaring med itbutikken selv, ettersom jeg bare har bestillt en harddisk der tilbake i 1999 eller noe, så godt mulig de yter elendig service. Men om man skal boikotte butikken får enhver person gjøre opp en mening om selv. Komplett å mpx? Hva er galt med dem? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Søk etter info her på hardware.no om ITbutikken du, så skjønner du at du har bommet totalt. Selvfølgelig kan alle gjøre feil, men dette er ikke en feil, og dette er noe svært mange andre erfarer med ITbutikken. ITbutikken har billige priser, men service og retur betyr ingenting for dem. Nå siktet jeg ikke spesifikt til ITbutikken da, selv om tråden handler om dem, men jeg har sett MANGE tråder som er liknende i det siste. Hold dere vekke fra komplett, MPX, Quad, osv osv. Har ikke noe særlig erfaring med itbutikken selv, ettersom jeg bare har bestillt en harddisk der tilbake i 1999 eller noe, så godt mulig de yter elendig service. Men om man skal boikotte butikken får enhver person gjøre opp en mening om selv. Komplett å mpx? Hva er galt med dem? Ingenting, tror det var eksempel å bruke de beste i klassen. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Syns IT-butikken har vært oppe som diskusjonstema mange ganger nå, så det er vel ikke bare tilfeldigheter vil jeg tro. Btw, cola er drikkbart selv med fluer om man blir desperat nok! ...og ja jeg er Cocacoliker! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Og nå ser vi alle hvorfor komplett.no er verdt de ekstra pengene... (Jada, det er mange andre butikker som er gode også, jeg vet det). Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Komplett og MPX, all the way! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Søk etter info her på hardware.no om ITbutikken du, så skjønner du at du har bommet totalt. Selvfølgelig kan alle gjøre feil, men dette er ikke en feil, og dette er noe svært mange andre erfarer med ITbutikken. ITbutikken har billige priser, men service og retur betyr ingenting for dem. Nå siktet jeg ikke spesifikt til ITbutikken da, selv om tråden handler om dem, men jeg har sett MANGE tråder som er liknende i det siste. Hold dere vekke fra komplett, MPX, Quad, osv osv. Har ikke noe særlig erfaring med itbutikken selv, ettersom jeg bare har bestillt en harddisk der tilbake i 1999 eller noe, så godt mulig de yter elendig service. Men om man skal boikotte butikken får enhver person gjøre opp en mening om selv. Da er jeg med på hva du mener, og er helt enig. Selv foretrekker jeg å betale litt ekstra og vite at jeg får service, men er villig til å prøve diverse webutikker hvis de ikke har dårlig rykte. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Jeg skulle ikke bestilt det billigste... nå er jeg en erfaring rikere... ganske surt egentlig! prøver helt febrilsk å finne loverk om å heve kjøpet! Noen som kjenner til det? 1 år? elnst.. jeg er enig at man skal ikke ta alle webshoppene under en lupe... men det at itbutikken bare får 6 på rask levering og billig pris.... og ingen som har returnet har gitt noe mer enn 1, og ALLE har hatt problemer og lang vente tid.... da burde det ringe en bjelle! Nå ringer den kraftig hos meg, så jeg skal få vennene mine til å anskaffe seg hørselsvern Men men... Jeg er helt frustrert over måten de behandler meg på!... Lenke til kommentar
ApeacE Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Må si du har fått en merkelig behandling av itbutikken, jeg har handlet der mye men det jeg har kjøpt har nå heldigvis fungert. De er jo som regel rimligst på de fleste varer også. Men jeg skal legge på minne at det gjerne er best og holde seg til trygge psdata de vet jeg av erfaring hvertfall alltid orner opp. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 tv2 hjelper deg En helt uakseptabel måte å behandle kundene sine slik . Men nå har jeg iallefall lært at jeg ALDRI skal bestille noe fra itbutikken.no..! Håper de mister kunder og går konkurs ^^! Ble ganske irritert på den butikken etter jeg hørte dette Jeg holder meg til komplett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå