Jan Erik Engan Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Drammenselva Bildet er fjernet. Beskrivelse: Langt der inne sees gamle Mjøndalen Bru. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Du er veldig bra på himmel. Skarpt gjennom hele bildet ser det ut til. Litt kjedelig motiv kanskje. Har dere lavvann? Jeg får gå ned på Kistefoss og slippe en kubiktkilomete så blir det litt mer liv tenker jeg. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Nei kanskje ikke den mest spennende plassen langs elv.Har tenkt å ta gå turen fra Hokksund til Hellefoss.Går sti langs elv oppover,og ned hvor jeg her står ved ny brua i Mjøndalen;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Kanskje ikke så spennende og dramatisk, men perfekt gjennomført Kompet er helt etter boka med en fin harmoni og dynamikk. Her ville jeg nok brukt et polafilter for å få med litt mer av elvebunnen - men det er jo ikke altid at en har med seg et slikt filter Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Var i grunn derfor jeg la det ut for att det var så perfekt utført..hehe..bare tuller.Polarfilter har jeg ikke,men UV..men er vel ikke det samme? Takker så mye wasco;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg