protoneedhelp Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Laptopen min FS Amilo Xa 1526. Jeg reinstallerte windows på denne pcen (Windows XP Media Center Edition) og mistet alle drivere (nettvekrs driver installert på forhånd). Jeg lastet ned WLAN miniCard D2301, men klarte ikke å starte Setup. Jeg åpnet den i Winrar diskusjon.bmp ( trykke på bildet og se hvilken filer som er i mappen). SOm re ser så er det 4 filer i mappen. JEg trykka på Unwlsdrv.exe, så kom denne meldingen diskusjon2.bmp. HVa skal jeg gjøre nå for å få WLAN installert? takk på forhånd Endret 14. juli 2011 av protoneedhelp Lenke til kommentar
War Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Du pakka ut alle ja ikke bare en? Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Du pakka ut alle ja ikke bare en? Ja, jeg pakka ut alle. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Og dety er riktig drivere til din hardware og operativsystem? Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Og dety er riktig drivere til din hardware og operativsystem? Ja. Jeg lasta det ned fra http://ts.fujitsu.com/support/downloads.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå