Gå til innhold

[Løst] Få gamle digiter over på nye digit! (Løst:Visninger forsvunnet? / objektiver?)


Anbefalte innlegg

For ca. 45 minutter siden sluttet visningene å bli vist i Bildekritikken, why is that???? :no:

Håper de vises snart igjen.... :yes:

 

Og så var det dette med å få et felt for å legge inn info om objektiver da, hvordan er ståa mht. dette? (mas, mas, mas,....:whistle: )...:innocent:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For ca. 45 minutter siden sluttet visningene å bli vist i Bildekritikken, why is that???? :no:

Håper de vises snart igjen.... :yes:

 

Og så var det dette med å få et felt for å legge inn info om objektiver da, hvordan er ståa mht. dette? (mas, mas, mas,....:whistle: )...:innocent:

 

Visningene oppdateres kun en gang i timen, så du må smøre deg med litt tålmodighet.

Lenke til kommentar

For ca. 45 minutter siden sluttet visningene å bli vist i Bildekritikken, why is that???? :no:

Håper de vises snart igjen.... :yes:

 

Og så var det dette med å få et felt for å legge inn info om objektiver da, hvordan er ståa mht. dette? (mas, mas, mas,....:whistle: )...:innocent:

 

Visningene oppdateres kun en gang i timen, så du må smøre deg med litt tålmodighet.

 

Ooops! :blush:

Se, det hadde jeg ikke fått med meg. Takk for info!:thumbup:

 

Er tålmodig men ivrig jeg, så det er ikke noe problem... :whistle:

 

Ser forresten at det kun er 2 nye registrerte her inne siden igår kveld. La inne en "forsiktig" oppfordringsoppdatering på gamle digittråden nå nyss! :hm:

 

 

PS!

Men ønsker meg forsatt "objektivene" da.... :thumbs:

Lenke til kommentar

 

Ser forresten at det kun er 2 nye registrerte her inne siden igår kveld. La inne en "forsiktig" oppfordringsoppdatering på gamle digittråden nå nyss! :hm:

 

PS!

Men ønsker meg forsatt "objektivene" da.... :thumbs:

 

Ser at det fortsatt er stor aktivitet der. ca 20 bilder der siste døgn, nå midt i ferien. Kan jo hende de venter til den nye siden blir offisiell. Når det nærmer seg, foreslår jeg at vi legger inn en melding under hvert bilde. Kan jo hende noen fortsatt ikke har fått det med seg (lite trolig egentlig)

Lenke til kommentar

Ser at det fortsatt er stor aktivitet der. ca 20 bilder der siste døgn, nå midt i ferien. Kan jo hende de venter til den nye siden blir offisiell. Når det nærmer seg, foreslår jeg at vi legger inn en melding under hvert bilde. Kan jo hende noen fortsatt ikke har fått det med seg (lite trolig egentlig)

 

 

Vi kunne jo ta en fellesaksjon noen av oss? F.eks. dele opp dagen i bolker på noen timer hver hvor vi legger inn en ferdig redigert tekst med "promotering"?

Får holde saken varm fram mot deadline.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg kan jo også oppdatere teksten fra "Digit.no bytter plattform - Les mer om hva dette betyr for deg!" til "Digit.no bytter plattform fra og med 18. juli - Les mer om hva dette betyr for deg!" i morgen, så får kanskje folk litt fart på seg? Vi tenker uansett å stenge digit for nye bidrag fra og med den 18., så da går det vel enda raskere..

Lenke til kommentar

Jeg kan jo også oppdatere teksten fra "Digit.no bytter plattform - Les mer om hva dette betyr for deg!" til "Digit.no bytter plattform fra og med 18. juli - Les mer om hva dette betyr for deg!" i morgen, så får kanskje folk litt fart på seg? Vi tenker uansett å stenge digit for nye bidrag fra og med den 18., så da går det vel enda raskere..

 

Vi kan legge teksten som kommentar under hvert bilde. Som smort1 skriver, den jobben kan vi ta.

Lenke til kommentar

Jeg kan jo også oppdatere teksten fra "Digit.no bytter plattform - Les mer om hva dette betyr for deg!" til "Digit.no bytter plattform fra og med 18. juli - Les mer om hva dette betyr for deg!" i morgen, så får kanskje folk litt fart på seg? Vi tenker uansett å stenge digit for nye bidrag fra og med den 18., så da går det vel enda raskere..

Foreslår at dere legger inn teksten med datoen 18.juli i rød fet skrift , og legger inn en NB! i kledelig rosa forran teksten, gjerne med store typer for begge fargeinnslag.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmm. Det er kanskje en ide å få gamle akamister over på dette også?

 

Forumkategorien "Bildekritikken" bør vel stenges for nye tråder samtidig (den 18.7?). Info som visers der bør oppfordre folk til å gå over. Og beskjeder bør gis til de som allikevel poster der frem til "cut-off" dato.

Lenke til kommentar

Vi tenker uansett å stenge digit for nye bidrag fra og med den 18., så da går det vel enda raskere..

HURRA!!!! :grin: :grin:

Oppfinsom du! :thumbup:

Smart ide med å legge ut bilde på gamle digit med nydelig "savner deg" påminnelse om å melde overgang! Overgangsvinduet er åpent noen dager til..... :cool: så flere kan jo adoptere den ideen... :new_woot:

Lenke til kommentar

Forumkategorien "Bildekritikken" bør vel stenges for nye tråder samtidig (den 18.7?).

 

Vi ser jo gjerne at flere av de som er aktive i bildekritikken på Akam kommer hit til demo.digit.no, men vi kommer ikke til å fastsette en stengedato der enda. Grunnen til at vi har stengedato for Digit.no er at vi kun har drift av denne ut juli. Hovedfokuset vårt er derfor å gjøre overgangen så smidig som mulig for alle brukere av Digit, og dagene brukes nå aktivt på å klargjøre import av gamle Digit-bilder og tilpasse funksjonaliteten på nye Digit slik at denne blir så bra som mulig.

 

Forumsiden til Digit.no vil trolig være åpen frem til 31. juli. Her tror jeg Terje har en plan, men for meg virker det logisk å stenge opplasting av nye bilder uten å stenge forumdiskusjonene.

Lenke til kommentar

Vi ser jo gjerne at flere av de som er aktive i bildekritikken på Akam kommer hit til demo.digit.no, men vi kommer ikke til å fastsette en stengedato der enda. Grunnen til at vi har stengedato for Digit.no er at vi kun har drift av denne ut juli. Hovedfokuset vårt er derfor å gjøre overgangen så smidig som mulig for alle brukere av Digit, og dagene brukes nå aktivt på å klargjøre import av gamle Digit-bilder og tilpasse funksjonaliteten på nye Digit slik at denne blir så bra som mulig.

Slik å fortstå. Da er det ikek stor hast på akam-siden. En oppdatert tekst på bildekritikkforsiden og noen vennlige reminders er en grei start.

Lenke til kommentar

Jeg kan jo også oppdatere teksten fra "Digit.no bytter plattform - Les mer om hva dette betyr for deg!" til "Digit.no bytter plattform fra og med 18. juli - Les mer om hva dette betyr for deg!" i morgen, så får kanskje folk litt fart på seg? Vi tenker uansett å stenge digit for nye bidrag fra og med den 18., så da går det vel enda raskere..

Foreslår at dere legger inn teksten med datoen 18.juli i rød fet skrift , og legger inn en NB! i kledelig rosa forran teksten, gjerne med store typer for begge fargeinnslag.... :thumbup:

 

Totalt 67 registrerte pr. i kveld ser jeg! Det går saaakte men sikkert nedover nå (2 færre enn i går kveld).... :wow::ohmy: Hva skjer? :hmm:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...