Gå til innhold

DJ_Offset har forlatt oss

Anbefalte innlegg

Dj_Offset har bestemt seg for å forlate forumet.

18:16:21 < Dj_Offset> Egil; har fint lite å si for min del - jeg er lei, og skal finne meg en ny hobby ;)

:cry:

Han var en av de mer kunnskapsrike brukerne her, og det er synd at han har bestemt seg for å forlate oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sørgelig :(

Dj_Offset er en av de mest kunnskapsrike mennesker jeg noen gang har "møtt".

Han kan masse om Linux, programmering (han har hjulpet meg litt igang med CPP) og han er seriøs.

Han er rett og slett en av de som gjør forumet litt mindre "fjortis" aktig.

Vi kunne også trenge han når det gjelder www.hw.no/linux også.

Men men, det er Dj_Offset sitt valg. We will miss you!

Lenke til kommentar

Dj_Offset var en meget god bidragsyter. Håper han vil sjekke innom og komme med fin hjelp :) selv om han ikke er del av forumet lengre. :(

Ingen problemer relatert til Dj_Offset som et forum medlem. Han fortjente virkelig denne tråden, noe ikke alle hadde fortjent.

Lenke til kommentar
Dj_Offset har bestemt seg for å forlate forumet.

18:16:21 < Dj_Offset> Egil; har fint lite å si for min del - jeg er lei, og skal finne meg en ny hobby ;)

:cry:

Han var en av de mer kunnskapsrike brukerne her, og det er synd at han har bestemt seg for å forlate oss.

... :cry: Han var en grei kar :(

Endelig en som har fått tråd laga om seg selv og som ikke laga den selv. Står respekt av sånt. Virkelig synd at han stakk. :cry: Han kunne vi virkelig trengt på hardware.no/linux :shrug:

Lenke til kommentar
Spørst om han ikke får seg litt vanskeligheter med å finne en hobby som er like lærerik som forumet er/var.
Der han fartet mest, programmering og Linux, så var det vel få som kunne lære ham noe mer?

Kanskje derfor han syntes det blei litt kjedelig...

Lever fortsatt i håpet om at han en dag snur...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...