Kåre S. Pedersen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 - solregn - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Oooh - det var godstemningen sin, det. Flott eksponering, med lange, fine vanndråper. Mmmh. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Regner med det er ett regn filter du har brukt? Ikke att det gjør noe her.Spesielt men kledelig ble det så absolutt;) Lenke til kommentar
Kåre S. Pedersen Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Takk for ev. Trondster og Jan Erik. Jan Erik : Det er ikke brukt noe filter her, men kan love deg at det regna så det holdt. Bildet er et eksempel ang. det å tegne med lys, og litt av hemmeligheten her å finne rette standpunkt for å få tegningene av regndråpene optimalt fram. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Kunstfoto du har fått til her. Regner med at du har spilt på lag med regnet og funnet det perfekte ståsted for opptaket. Kreativt utført iallefall. Liker den spesielle gløden du får fram her! Bra jobba! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Helt utrolig, her var jeg bombesikker på at bilde var manipulert. Så feil kan man altså ta. Et veldig godt komp og og et helt vanvittig flott lys. Strålende i ordets rette forstand. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Imponerende etterarbeid det her, Kåre. Antar at originalen også hadde blitt et bra bilde. Komposisjonen ser hvertfall OK ut. Lenke til kommentar
Kåre S. Pedersen Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Takk for tilbakemeldinger, smort1, Morten og Erik. Slik som været har vært nå, med masse lokale byger og sol, er det optimalt fotovær også. Jeg sitter i bilen og har en hel parkeringsplass for å finne riktig standpunkt. Og som sagt kan standpunkt være forskjellen mellom suksess og fiasko. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det er bare å ta av seg hatten for dette stykke arbeid som du har gjennomført, Kåre Rene poesien! Lenke til kommentar
Kåre S. Pedersen Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Det var en god melding fra nord-trøndelag - takker, Birger ! Lenke til kommentar
ramses Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Dette synes jeg er utrolig fint. Bildet tar meg fullstendig. Geniale farger. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Henger meg på godordene her jeg også, veldig flott bilde. Ville droppet egenreklamen i hjørnet da men Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Må bare få henge meg på de andre kommentatorene her. Dette falt i smak og har et utrykk og en form som jeg setter stor pris på Lenke til kommentar
Gunnar Skogan Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Dette var lekkert Kåre. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Det er et meget smukt billede, med fine farver og lys. Regnvejr kan jo være flot!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg