Chrily Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hei! Er det noen som vet hva (om) som er haken med www.b-one.net ? Jeg synes det ser litt for bra ut til å være sant..... Evt om noen har erfaring med de? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 det er for meg ihvertfall for godt til å være sant. De kjører nemlig php i safe mode :o Lenke til kommentar
Chrily Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Hva er php i safe mode? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hmmm, en tanke.. går det ann å kjøre en dedikert spillserver her? Spillet tar 150MB (Raven Shield) Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Virker MEGET billig ja, mulig dette er et startprosjekt eller.no. Hvem vet, men det var ravende billig, kan ikke en av dere teste da og si ifra til meg hvis alt fungerer som det skal? Uansett er det visse regler som må følges av dem, med hensyn på betaling o.l. De kan ikke svindle oss helt Noen som vet hvordan oppetid det er snakk om her? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hmmm, en tanke.. går det ann å kjøre en dedikert spillserver her? Spillet tar 150MB (Raven Shield) Du har får ikke shelltilgang heller.... Men fy så billig det var! Lenke til kommentar
Chrily Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Hva er ikke php safe mode og hva betyr ikke shelltilgang? Uansett, fri ant mail adresser og pop3 må da være verdt det i seg selv i tillegg til prisen på domene? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hm. hvis de faktisk har "fri trafikk", er det jo ganske ok pris. 360kr inkl. oppsett og valgfritt domene.. prisen er ikke så far-out, egentlig. har nylig kjøpt to website-pakker á 300kr.. domene, oppsett, 500mb plass / 3gb trafikk inkludert. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ja altså..definisjon av "fri trafikk"?? Er det helt greit å suge 250 gigz båndbredde i mnden f.eks? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ja altså..definisjon av "fri trafikk"??Er det helt greit å suge 250 gigz båndbredde i mnden f.eks? det står vel sikkert noe i kontrakten.. "innenfor rimelighetens grenser", bare litt mer formelt. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 prisen er ikke så far-out, egentlig. har nylig kjøpt to website-pakker á 300kr.. domene, oppsett, 500mb plass / 3gb trafikk inkludert. La meg gjette. Street4you? Greit nok at de er billige, men betingelsene de har er helt ræva! Lenke til kommentar
Skiboms Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ser bra ut dette -> http://www2.b-one.net/doks/no_NO/terms.pdf Men man kan ikke lagre filer for nedlastning, altså filserver.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 La meg gjette. Street4you? Greit nok at de er billige, men betingelsene de har er helt ræva! de så helt ok ut for mitt bruk, iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå