krix Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 står at hvis jeg kjøper innen 13:00 får jeg den samme dag. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Da har du misforstått. Kjøper du et produkt, som for eksempel en PC-skjerm innen klokka 13.00, vil den bli sendt samme dag. Det står ingenting om at du vil MOTTA skjermen akkurat den dagen. Bare at produktet vil bli sendt samme dag som du kjøper. PC'en din må BYGGES, og derfor gjelder ikke denne "regelen". Hadde det vært en ferdig PC, så hadde det kanskje gått, men det hadde nok tatt mer en en dag før du mottar PC'en, grunnet vekten. Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hei. Jeg gjorde det smart da. Jeg bestilte noen varer i går før jeg kjørte til jobb. I dag når jeg var på jobb, så fikk jeg melding om at pakken var klar til henting. Så det var jo kjapt. Det er vel slik tror jeg at hvis man bestiller varer før klokka 15.00 så sender de varene samme dagen tror jeg. Det virka iallefall som det var slik når jeg bestilte. For en stund siden så bestilte jeg Rambrikker fra Amentio og da tok det 8 dager før jeg fikk melding om at pakken kunne hentes. Lenke til kommentar
Burnout99 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Angående leveringstid hos Komplett så bestilte jeg Komplett Gamer - Limited Edition på søndag med en del endringer i oppsettet. Den ble ferdigbygget og sendt i dag og er klar til henting på pick-up-point for meg i morgen. Lenke til kommentar
krix Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 hmm.... lillebror bestilte igår , fikk sin idag.. burde jeg bstille imorgen tidlig å håpe på det beste? den skal til sandefjord og det står 6 stk på lager. skal på ferie lørdags morgen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvis de må bygge, drar jo du på ferie før den ankommer postkontoret.. Lenke til kommentar
krix Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 burde jeg bestille, så de bygger også henter jeg den etter 2 uker? Lenke til kommentar
larspli Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 bestill denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=640378, svært bra gamer-pc til grei pris!! du får i morgen hvis du bestiller i natt! Lenke til kommentar
krix Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 hvis jeg bestiller nå?`får jeg idag da? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg har mine tvil, krix. Lenke til kommentar
krix Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 burde jeg bestille bygging å hente om 2uker da? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 burde jeg bestille bygging å hente om 2uker da? Det er ikke være en og ringe in til komplett og spørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå