Cpt Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hei! Skal flytte til Trondheim i løpet av neste måned og trenger noen gode råd på hvordan jeg kan få flyttet så billig som mulig. Er ikke noe spesielt som skal flyttes på. Kun en 42'' TV, playstation, litt glass og fat og litt dvd'er. Blir kanskje 10-15 bananesker til sammen. Vi skal altså fra Bodø til Trondheim. Får ikke kjørt noe selv da verken jeg eller min samboer har sertifikat eller kjenner noen som kan kjøre for oss. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Sett på pall og send med hurtigruta. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Hmm, ikke dumt, har du noen ide om hva det kan koste? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Jeg sendte en pall med fullpakket pulk og et par ski satt på høykant og fire varebildekk med felg fra Tromsø til Kirkenes i november, det kostet 1200 kr. Og de hadde også et "flyttelasstilbud" på 1999 kr per fullpakket pall. Bodø - Trondheim og Tromsø - Kirkenes er vel nesten like langt, så de prisene bør kunne gi en ide. Andre opplagte alternativer for mindre mengder lettgods er Posten, hver banankasse som egenemballert Norgespakke, fra 160 til til 318 avhengig av vekt. Fra Bodø til Trondheim skulle man også tro at jernbanen, var et alternativ, men så vidt jeg vet har de sluttet med "reisegods". Teit. Endret 14. juli 2011 av Svinks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå