evenandreas Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Yes! På tide å kjøpe ny pc nå som nye spill nærmer seg. Jeg har endel peiling på pc men er ikke helt sikker på hvilke delere jeg skal velge for best ytelse osv. Jeg vil helst bygge pc'n selv og bestille delene selv. Er ikke ute etter å kjøpe en ''Bygg selv pc'' fra komplett.no eller Dustin Home for jeg vet at jeg kan få en bedre rigg for en bedre pris. Et av spillene jeg ser mest fram til og kommer til å bruke mest tid på er Battlefield 3 og derfor kommer jeg garantert til å kjøpe skjermkortet som Bf3 er blitt testet med. Så er det noen som vil hjelpe meg? Skal selv sette meg ned og se om jeg kan få laget et lite oppsett som kanskje kan være ideelt. Lenke til kommentar
mrdrp Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Da bør du vel kjøpe gtx 580 som Bf3 er testet med. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Ja, det er planen men kortet er veldig dyrt. Har sett på dette skjermkortet (link) og det er billigere og bedre minne, kan det kjøre Bf3 og holde i noen år fremover? Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 "Er ikke ute etter å kjøpe en ''Bygg selv pc'' fra komplett.no eller Dustin Home for jeg vet at jeg kan få en bedre rigg for en bedre pris." Er jammen ikke helt enig der altså. En sånn pakke fra dustinhome, får du billigere enn hvis du skulle valgt alle delene separat. Nå var det ikke akkurat en pakke til din pris da, eller, det var det, men med en utdater i7 950. Enkelt å greit, gå for en i5 2500k, et billig hovedkort, en samsung f3 harddisk, en grei ssd er alltid godt å ha, behøver ikke mer enn 60-80gb om du planlegger å kun bruke den til os og enkle programmer. et gtx 560/570 er gode valg, men velg de med "ekstra kjøling". Skjermkortene er like, så ikke velg det dyreste, er bare en bitteliten overclock som er ubetydelig på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå