Mr.M Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Og da smalt det i Norge også... Dette viser bare konsekvensene av å la islam etablere seg i Norge. Alltid morsomt å se tilbake på 22/7 poster. Etter det, har det vært mistenkelig stille fra trådstarter? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Alltid morsomt å se tilbake på 22/7 poster. Det er verdt å huske at nesten alle riksdekkende og internasjonale medier ledet med det utgangspunktet, og at det faktisk var en Al Qaeda inspirert islamistgruppe som hadde tatt ansvar på det tidspunktet. Personlig synes jeg ikke det er morsomt, men tragisk, hvordan en paranoid schizofren bestemte seg for at det var han alene som måtte ta ansvar for landet vårt når de islamofile myndighetene og byråkratiet på ingen måten har gjort jobben sin med å beskytte det norske folk. 22 Juli var en tragedie - ikke bare for alle som ble drept og deres familie og venner - men for Norges demokratiske og demografiske utvikling. Breivik, mer enn noen annen, har sørget or at religiøs ekstremisme nå vil få fritt innpass fordi kritikere vil være redde for å bli stemplet. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er verdt å huske at nesten alle riksdekkende og internasjonale medier ledet med det utgangspunktet, og at det faktisk var en Al Qaeda inspirert islamistgruppe som hadde tatt ansvar på det tidspunktet. Media antydet det en kort stund, men forskjellen er at endel kasus på hw.no (jeg har dussinet screen cap. liggende) som umiddelbart trakk muslim-kortet, nærmest frydet seg, for nå hadde muslimene endelig begått terror i Norge. De fikk liksom bekreftet sine innlærte fordommer og man kunne nærmest høre champagne-korkene spratt i pur lykke. Personlig synes jeg ikke det er morsomt, men tragisk, hvordan en paranoid schizofren bestemte seg for at det var han alene som måtte ta ansvar for landet vårt når de islamofile myndighetene og byråkratiet på ingen måten har gjort jobben sin med å beskytte det norske folk. Så du mener at flere bør stille opp i "den gode sak"? Du har åpenbart ikke lært noe av 22/7 og vilken giftig påvirking denne islamofobi ideologien kan ha på sjeler som er hjernevasket til å tro på vrangforestillingene På fredag ble to EDL medlemmer dømt til 10-års fengsel for moskee-brann og forsøk på sprenging; http:// http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-stoke-staffordshire-16098897 Kanskje noen burde lære av tidligere ekstremister før de roter seg inn i samme forkvakklede verden; - "Da tidligere nynazist Tom Kimmo Eiternes først hørte om massedrapene på Utøya, fryktet han at det var to av hans tidligere venner som stod bak." http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7730884 3 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Media antydet det en kort stund, men forskjellen er at endel kasus på hw.no (jeg har dussinet screen cap. liggende) som umiddelbart trakk muslim-kortet, nærmest frydet seg, for nå hadde muslimene endelig begått terror i Norge. De fikk liksom bekreftet sine innlærte fordommer og man kunne nærmest høre champagne-korkene spratt i pur lykke. Det var nok mye lengre enn det. Så vidt jeg kan huske var det ikke (minst) før langt utpå dagen drpå vi fant ut at det var en etnisk nordmann f.eks. Når dyr og mennesker blir stresset eller er i sjokk reagerer hjernen med instinktiv og tillært oppførsel. Mange vil nok, ganske naturlig, ha hatt en følelse av en profeti som ble oppfylt. Du har åpenbart ikke lært noe av 22/7 og vilken giftig påvirking denne islamofobi ideologien kan ha på sjeler som er hjernevasket til å tro på vrangforestillingene Islamofobi er ikke et reelt ord. Fobier beskriver irrasjonelle frykter. Frykten for islam er høyst reell. Jeg vil snarere påstå at det er islamofilien til myndigheter, riksmedier, og en del organisasjoner, grupper og personer på venstresiden som oppmuntret og spilte på Anders Breiviks frykt. Ingen andre enn Anders Breivik selv er ansvarlige for volden, men kausaliteten har større sammenheng med venstresidens holdninger enn høyresidens. Det gjenstår også som et faktum at den eneste anti-islamske terroristen i vesten er paranoid schizofren, mens det finnes hundretusener av islamske terrorister som ikke er det, og hundretalls millioner muslimer som støtter dem med "psykisk medvirkning". Sist men ikke minst må det også nevnes at nesten hele regjeringen i deres ungdom har "psykisk medvirket" til kommunismens nedslaktning av hundre millioner mennesker. Politisk korrekthet er som regel både moralsk, etisk og prinsippielt både ukorrekt og hyklerisk. På fredag ble to EDL medlemmer dømt til 10-års fengsel for moskee-brann og forsøk på sprenging; Kanskje noen burde lære av tidligere ekstremister før de roter seg inn i samme forkvakklede verden; Men hvem er det som generaliserer her av oss to, da? Du sier jo at alle som er skeptiske til islam, eller er medlem av EDL, er potensielle terrorister. Lenke til kommentar
793 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg ønsker fremveksten av Islam i Norge like lite som jeg ønsker fremveksten av den moderne, rotløse forbrukskulturen som har feid vekk mesteparten av Norsk kultur de siste par generasjonene. Et velfungerende, lykkelig og samhørig samfunn bygges på felles kultur, opphav og livssyn. Uten dét, svekkes fellesskapsfølelsen i befolkningen, og det dannes motstridende grupperinger innad i samfunnet som vil ønske å motvirke hverandre, helt inntil samfunnet rives i stykker og én av partene ender opp som seiersherren. Dette har skjedd uttallige ganger iløpet av menneskets historie, likevel insisterer multikulturalistene innbitt på at dette er veien å gå. Det eneste den veien det vil føre oss til, er sosial uro, borgerkrig og Nasjonal uttryddelse. 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Støtter den 793! Ett høyt og klart NEI til Islam fra meg hvertfall. Det gjelder også kristendommen og alle andre religioner. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg ønsker at Norge skal bli et religionsfritt land, uten statsreligion. Skulle ønske alle religioner bare ble bortevekk, de gjør jo nesten ikke noe godt? De er som regel rota til mye av det vonde som skjer rundt om kring i verden også... Men vil at Norge skal være et land som tar til seg de som trenger hjelp! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 På fredag ble to EDL medlemmer dømt til 10-års fengsel for moskee-brann og forsøk på sprenging; Kanskje noen burde lære av tidligere ekstremister før de roter seg inn i samme forkvakklede verden; Men hvem er det som generaliserer her av oss to, da? Du sier jo at alle som er skeptiske til islam, eller er medlem av EDL, er potensielle terrorister. Nei gjør ikke det. Poenget mitt er å være obs på at vedarende hjernevask om den "store muslim/islam trusselen" som spres, kan påvirke noen til å ta "trusselen" såpass bokstavelig (og det er vel makabert nok meningen?) at de begår ulovligheter. Du kommenterte ikke? tidligere nynazist Tom Kimmo Eiternes, som jeg linket til. Han kan illustrere det jeg mener. Han kjenner alle symptomene og vet hva han snakker om; http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7730884 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Du kommenterte ikke? tidligere nynazist Tom Kimmo Eiternes, som jeg linket til. Han kan illustrere det jeg mener. Han kjenner alle symptomene og vet hva han snakker om; Tydeligvis ikke en forferdelig glup nynazist (finnes det noen?), dersom han tror at Anders Breivik, eller anti-islamister flest, også er nynazister. Det som er mest skummelt med samfunnsutviklingen i dag er ikke at det finnes en og annen voldelig paranoid schizofren, men at det finnes millioner voldelige islamister, og flere hundre millioner som støtter dem, både såkalt "vanlige muslimer", og folk i vesten som burde vite bedre. Er det noen ideologisk retning som uttrykker fascistiske trekk og radikalisering er det jo islam. 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg ønsker at Norge skal bli et religionsfritt land, uten statsreligion. Skulle ønske alle religioner bare ble bortevekk, de gjør jo nesten ikke noe godt? De er som regel rota til mye av det vonde som skjer rundt om kring i verden også... Men vil at Norge skal være et land som tar til seg de som trenger hjelp! amen Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg synes muslimer i Norge har holdt seg forbausende rolig, med tanke på hvor langvarig denne såkallte innvandringsmotstanden(ofte et dekkbegrep for vanlig rassisme) har vart her i landet. Det har vært sprengt moske, kastet dynamitt, satt fyr på kebab-sjapper, rasistiske løpeseddler, ødelagte butikker, osv. Så kommer nok an på øynene som ser.. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Jeg ønsker fremveksten av Islam i Norge like lite som jeg ønsker fremveksten av den moderne, rotløse forbrukskulturen som har feid vekk mesteparten av Norsk kultur de siste par generasjonene. Et velfungerende, lykkelig og samhørig samfunn bygges på felles kultur, opphav og livssyn. Uten dét, svekkes fellesskapsfølelsen i befolkningen, og det dannes motstridende grupperinger innad i samfunnet som vil ønske å motvirke hverandre, helt inntil samfunnet rives i stykker og én av partene ender opp som seiersherren. Dette har skjedd uttallige ganger iløpet av menneskets historie, likevel insisterer multikulturalistene innbitt på at dette er veien å gå. Det eneste den veien det vil føre oss til, er sosial uro, borgerkrig og Nasjonal uttryddelse. Lykke er basert i rettferdighetsfølelse. Jo mindre forskjellene mellom folk og grupper er, jo mer lykkelige er de, jo mindre rom er det for konflikter. Kultur er en viktig faktor, men kjernen i det hele er hvordan vi håndterer fordelingen av ressurser, og eventuell forskjellsbehandling, ulike krav til ulike grupper, færre rettigheter og muligheter for utvalgte grupper, osv. Endret 11. desember 2011 av KarlRoger Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det har vært sprengt moske, kastet dynamitt, satt fyr på kebab-sjapper, rasistiske løpeseddler, ødelagte butikker, osv. Foruten 22 Juli, så er "rasismen" mot muslimer en dråpe i havet av den lidelsen og antall handlinger islamister og kriminelle opportunister som har utnyttet asylinstutisjonen, har påført nordmenn, andre muslimer, kvinner, barn osv. Den eneste reelle grove "rasismen" vi har hatt i Norge er drapet på Benjamin Hermansen. Vi må slutte å la islamister gjemme seg bak andre. Dårlige ideèr har ingen hudfarge. 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Tydeligvis ikke en forferdelig glup nynazist (finnes det noen?), dersom han tror at Anders Breivik, eller anti-islamister flest, også er nynazister. Eneste som skiller er at dagens rasister/ekstremister plutselig har alliert seg med jøder. Hvordan har du & likesinnede forresten tenk å bekjempe "muslim-trusselen" uten å følge Fjordmans oppskrift? Fjordman: * alle vestlige regjeringer må betraktes som landssvikere * ikke-muslimer bør væpne seg * alle muslimer bør fysisk fjernes fra Europa Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tydeligvis ikke en forferdelig glup nynazist (finnes det noen?), dersom han tror at Anders Breivik, eller anti-islamister flest, også er nynazister. Eneste som skiller er at dagens rasister/ekstremister plutselig har alliert seg med jøder. Hvordan har du & likesinnede forresten tenk å bekjempe "muslim-trusselen" uten å følge Fjordmans oppskrift? Fjordman: * alle vestlige regjeringer må betraktes som landssvikere * ikke-muslimer bør væpne seg * alle muslimer bør fysisk fjernes fra Europa Om du ikke ser andre muligheter enn utryddelse av muslimer, fysisk omplasering, eller mord, har du en forskrudd oppfattning av hvordan anti-muslimer tenker. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har de noen annen mulighet? Regjeringene er jo landssvikere (utbredt oppfatning) Eller quislinger som en annen toneangivende røst i det norske anti-muslimske miljøet, kaller det; - "Den islamkritiske forfatteren Bruce Bawer omtaler den norske politiske venstresiden som quislinger i en ny bok. Amerikanske Bawer har bodd elleve år i Norge, gitt ut en rekke bøker og er en av dem som det flere ganger blir henvist til i terrorsiktede Anders Behring Breiviks såkalte manifest. I desember kommer han med boka «De nye quislingene" - Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 ta det med ro folkens, det er Kineserne som kommer til og ta over ikke Muslimene. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Om du ikke ser andre muligheter enn utryddelse av muslimer, fysisk omplasering, eller mord, har du en forskrudd oppfattning av hvordan anti-muslimer tenker. Peder Jensen's (Fjordman) teorier har vel stått temmelig uimotsagt "i miljøet" føre 22/7 ? Men bring gjerne på bane hvilke andre metoder som er gangbare (når det samtidig hevdes at regjeringa er landssvikere) Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 ta det med ro folkens, det er Kineserne som kommer til og ta over ikke Muslimene. Merkelig.. trodde ikke "Kineser" var en religion... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 ta det med ro folkens, det er Kineserne som kommer til og ta over ikke Muslimene. Merkelig.. trodde ikke "Kineser" var en religion... kommunist stat, lever under et og samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå