Gå til innhold

Hvorfor vil du ha Islam i Norge?


Anbefalte innlegg

Jeg liker norsk kultur og vil beholde den så lenge som mulig. Jeg ønsker ikke innblanding fra andre kulturer.

 

Om en person med en bestemt kultur flytter til et område hvor en annen kultur dominerer, så bør denne personen lære seg å tilpasse seg denne kulturen.

 

Synes det er trist at hver gang jeg kjører til Oslo er det første som møter meg før bommen en stor moske. Det provoserer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mens politisk korrekte godfjotter kaster bort tiden med å diskutere hvorfor de vil ha islam i Norge, og kommer med diverse kunnskapsløse uttalelser om islam for å forsvare denne dødelige pesten, så fortsetter pesten å spre seg både i Oslo og over hele europa.

 

Vi som har kunnskap om islam og vet hva vi snakker om, vi har advart mot dette i flere år allerede.

 

Nå kan de politisk korrekte riktig kose seg, for nå er de mer ekstreme muslimene i ferd med å ta over, og som jeg har sagt hele tiden, så er dette det riktige islam.

Derfor vil ikke de mer moderate muslimene protestere, muslimer kan ikke gå mot eller kritisere noen del av islam,derfor har de valget mellom å bli mer ekstreme og følge med på kjøret, eller bli regnet som frafalne muslimer og risikere å bli utstøtt og drept.

 

http://www.aftenposten.no/meninger/Islamismen-befester-seg--6744239.html#.Txg_Z6Vs7Sc

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det handler ikke om politisk korrekthet. Jeg har ingenting imot muslimer, og jeg mener at nordmenn ikke har enerett på Norge. Vi har mye, og burde dele godene med verden.

 

Den dødelige pesten er din ignoranse. Du veit virkelig ikke hva du snakker om. Kanskje du hadde tenkt klarere om du tok av deg hatten av aluminiumsfolie.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mens politisk korrekte godfjotter kaster bort tiden med å diskutere hvorfor de vil ha islam i Norge, og kommer med diverse kunnskapsløse uttalelser om islam for å forsvare denne dødelige pesten, så fortsetter pesten å spre seg både i Oslo og over hele europa.

 

Vi som har kunnskap om islam og vet hva vi snakker om, vi har advart mot dette i flere år allerede.

 

Nå kan de politisk korrekte riktig kose seg, for nå er de mer ekstreme muslimene i ferd med å ta over, og som jeg har sagt hele tiden, så er dette det riktige islam.

Derfor vil ikke de mer moderate muslimene protestere, muslimer kan ikke gå mot eller kritisere noen del av islam,derfor har de valget mellom å bli mer ekstreme og følge med på kjøret, eller bli regnet som frafalne muslimer og risikere å bli utstøtt og drept.

 

http://www.aftenposten.no/meninger/Islamismen-befester-seg--6744239.html#.Txg_Z6Vs7Sc

 

 

Du har virkelig ikke peiling du....

Lenke til kommentar

Mens politisk korrekte godfjotter kaster bort tiden med å diskutere hvorfor de vil ha islam i Norge, og kommer med diverse kunnskapsløse uttalelser om islam for å forsvare denne dødelige pesten, så fortsetter pesten å spre seg både i Oslo og over hele europa.

 

Vi som har kunnskap om islam og vet hva vi snakker om, vi har advart mot dette i flere år allerede.

 

Nå kan de politisk korrekte riktig kose seg, for nå er de mer ekstreme muslimene i ferd med å ta over, og som jeg har sagt hele tiden, så er dette det riktige islam.

Derfor vil ikke de mer moderate muslimene protestere, muslimer kan ikke gå mot eller kritisere noen del av islam,derfor har de valget mellom å bli mer ekstreme og følge med på kjøret, eller bli regnet som frafalne muslimer og risikere å bli utstøtt og drept.

 

http://www.aftenposten.no/meninger/Islamismen-befester-seg--6744239.html#.Txg_Z6Vs7Sc

 

 

Du har virkelig ikke peiling du....

 

Det er vel heller du som ikke ser..

 

 

Storbritannia: Fundamentalister proklamerte at 12 byer skal omgjøres til “islamske emirater” der sharia tilsidesetter britisk lov. Samtidig kom det frem at titusener muslimer lever i polygame forhold, inkludert personer i tredjegenerasjon. Politiet registrerte over 2 800 såkalte æresangrep, inkludert syreangrep og drap, først og fremst blant muslimer. Samtidig anslo Utdanningsdepartementet at 8 000 jenter og gutter tvangsgiftes årlig. De yngste jentene er ni år gamle, en kopi av Muhammeds ekteskap med Aisha, og problemet øker i andre- og tredjegenerasjon. Tilstanden kobles til sharias økende makt.

 

Frankrike: En rapport, med den oppsiktsvekkende tittelen, Kan Frankrike ennå integrere innvandrere, viste at de mange enklavene i den sekulære republikken er i ferd med å bli ”separate islamske samfunn”, der sharia tilsidesetter fransk lov i ”raskt tempo”. Rapporten forteller at Frankrike er på kanten av en omfattende sosial eksplosjon grunnet mangel på integrering av muslimer.

 

Belgia: Gruppen Sharia4Belgium etablerte seg og propaganderer sterkt for å velte den sekulære staten. Et første steg var opprettelsen av en shariadomstol i Antwerpen.

 

Danmark: Utviklingen går også bakover hos naboene våre som med politikernes velsignelse nå får en stormoské i København, som særlig eksiliranere mistenker er sponset av Iran og derfor frykter vil bli en propagandasentral for despotiet i Teheran. Gruppen ”Kaldet til islam” startet en kampanje for å gjøre deler av hovedstaden til shariaområder, og sier de patruljerer 24 timer i døgnet som ”moralpoliti” for å sikre at det ikke foregår gambling, drikking, eller annet som er i strid med islam. Samtidig kom det frem at mindreårige danske jenter konverteres og inngår ekteskap etter sharia med voksne menn, og nektes skilsmisse etter samme sharia.

 

Nederland: Like før jul stormet en islamistisk mobb en debatt med blant andre den kjente canadiske muslimen og feministen Irshad Manji. Ironisk nok var debattens tema hvordan liberale muslimer kan forhindre at ekstremister vinner frem. Hendelsen vitner om bildet Europa rundt: islamistenes selvtillit er betydelig styrket. De går ikke av veien for både trusler og vold for å stoppe den frie ytringen og for å befeste Sharia.

 

 

SÅ, hva er (bort)forklaringen her??

Endret av FiveInline
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@ FiveInline:

 

Såpass med problemer må man bare regne med når man på død og liv skal omforme de europeiske statene til å være en "fargerik, multikulturell mosaikk" istedenfor slik de har vært tidligere - altså kjedelige, hvite land.

Og det er naturligvis et faktum at om man ønsker å unngå flere temmelig adskilte kulturelle samfunn innenfor den samme staten (f.eks. muslimer som grupperer seg sammen rundt deres felles kultur og religion), så er det jo ikke et FLER-kulturelt samfunn man er tilhenger av, men tvangsassimilering av ulike kulturelle grupper, enten de er etnisk europeiske eller nyere innvandrergrupper!

 

Så til dere multikulturalister: Hva er løsningen på dette problemet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...