[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Lufta et forslag om en turnering i "Den store league of legends tråden" og det var ganske mange som virka interessert i å få igang en turnering så da bestemte jeg meg for å prøve å få til noe rimelig kjapt. Så om du vil være med meld deg på i tråden her (skriv hvor mange dere er, må ikke være fullt team) Påmeldte lag: myTURBAN CxyTeam 5HP The B-Team NR - Norwegian Rulers All carried DémiaN (Aronser's Superteam) Folk som trenger lag: Ironkiller JonasKs(på ferie) Pmiddy Bunder Raijin - kan kanskje fikse eget lag. Hoikka - kan kanskje fikse eget lag. ---------Oppsett------------ Turneringa er utsatt på ubestemt tid! Endret 19. juli 2011 av [StK]Bountyhunter(BF:V) 1 Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Melder på laget MyTURBAN: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg trenger lag. Ventrilo/TS/skype er et must, resten bryr jeg meg lite om. Ganske ny i spillet, så ikke forvent noe sykt. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Melder meg også på: Hoikka Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 hmm skulle blitt med om jeg hadde et lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Bare å si du trenger lag, så blir du mixxa med noen Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 da trenger jeg lag Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg trenger lag, og er med på turneringen om jeg ikke får et lag fullt av nybegynnere ;p Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Vi er med! Dog, vi har ikke noe navn enda. Dog 5HP! ser ut til å være noe vi kan kalle oss. Er i alle fall catchphrasen når vi dauer etter failganks og sånn. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Ps. Alle må bli på EU Nordic and East da isåfall? :] Ønsker å melde på CxyTeam, vi er 5 stykker. Endret 14. juli 2011 av Cemi Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Laget mitt er med Vi har ikke egentlig et navn enda, men bare skriv opp The B-team midlertidig. Endret 14. juli 2011 av ☭ FTW ☭ Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg blir med på det andre laget Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 når er det turneringen skal finne sted? Er med jeg også. Skal finne ut om jeg får med meg noen kompiser til et lag. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Hvis turneringen finner sted ettter den 24. juli kan jeg stille med lag (mest sannsynlig). Endret 16. juli 2011 av Nightmare1518 Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) "Vil med glede medle på NR (Norwegian Ruler's- http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=204204-) til denne turneringen - 3 stykker megselv, Got 2 Be Me, og elite lord of u. eventuelt flere fra klanen" fra elite da er vi meldt inn, hvem står for match macking og tider? eventuelt når blir dette hære? megselv Endret 16. juli 2011 av mr-hockey Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Skal vi se, da var det 5 lag iallefall, pluss et som står på kanskje, pluss en 5-6 uten lag som kunne tenke seg å være med! Sånn i forhold til regler og oppsett osv. tenker jeg at best av 3 kamper, single-elimination og selvfølgelig draft mode. Når kampene skal spilles tror jeg det er best å gjøre på den måten at vi setter opp "Lag 1 mot Lag 2, Lag 3 mot Lag 4" osv. i første runde og de kampene skal spilles innen en viss dato/tidspunkt også kan lagene finne en tid som passer for alle. Det som blir et lite problem for meg er at jeg skal inn i forsvaret den 24 juli så etter den datoen blir jeg nok veldig lite online, men det hindrer jo ikke noen av dere i å spille ferdig turneringa for det! Oppdaterer første post med et foreløpig oppsett straks! Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg trenger mest sannsynlig ikke lag. Trenger en dato for når kampene skal være, så kan jeg sette sammen et eget lag av venner. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Best av 3 eller kun en match? Bans og picks som ranked eller 3 bans og 1 - 2 - 2 - 2 - 2 - 1 picks på forhånd som på tournaments? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Best av 3 matcher, taper du en serie er du ute (aka single elimination). Bans som i customgame-> draft mode, altså som i ranked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå