Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[PC] Diskusjon.no League of Legends Turnering!

Anbefalte innlegg

Lufta et forslag om en turnering i "Den store league of legends tråden" og det var ganske mange som virka interessert i å få igang en turnering så da bestemte jeg meg for å prøve å få til noe rimelig kjapt.

Så om du vil være med meld deg på i tråden her (skriv hvor mange dere er, må ikke være fullt team)

Påmeldte lag:

myTURBAN

CxyTeam

5HP

The B-Team

NR - Norwegian Rulers

All carried DémiaN

(Aronser's Superteam)

Folk som trenger lag:

Ironkiller

JonasKs(på ferie)

Pmiddy

Bunder

Raijin - kan kanskje fikse eget lag.

Hoikka - kan kanskje fikse eget lag.

---------Oppsett------------

Turneringa er utsatt på ubestemt tid!

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vi se, da var det 5 lag iallefall, pluss et som står på kanskje, pluss en 5-6 uten lag som kunne tenke seg å være med!

Sånn i forhold til regler og oppsett osv. tenker jeg at best av 3 kamper, single-elimination og selvfølgelig draft mode. Når kampene skal spilles tror jeg det er best å gjøre på den måten at vi setter opp "Lag 1 mot Lag 2, Lag 3 mot Lag 4" osv. i første runde og de kampene skal spilles innen en viss dato/tidspunkt også kan lagene finne en tid som passer for alle.

Det som blir et lite problem for meg er at jeg skal inn i forsvaret den 24 juli så etter den datoen blir jeg nok veldig lite online, men det hindrer jo ikke noen av dere i å spille ferdig turneringa for det! :)

Oppdaterer første post med et foreløpig oppsett straks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...