stelar7 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 fristen er utsatt til 01.09.11, pga. patchen. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Foreløpig har vi spilt en match i hver serie :] Dersom noen av dere vil ta noen matcher så er det bare å sende en melding in game så skal jeg se om jeg kan få samlet folkene. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Foreløpig har vi spilt en match i hver serie :] resultater plox? Lenke til kommentar
CyprieN Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Hei, har ikke noe lag. har egentlig ingen norske i spille listen min. men om noen kunne tenkt seg en norsk spiller til som er aktiv. selv er jeg litt ny i spillet. nærmer meg lvl 30:P spiller aktivt Teemo, Leona og nå Talon. Kan addes med nicket: Lefcael See you on the battlefield! =) Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Foreløpig: TnT vs Team Cxy: 0-1 5HP vs Team Cxy: 0-1 Vet ikke hvorvidt dem har spilt seg i mellom noen matcher Vedlagt replays fra en på vårt lag, antar dem fungerer og er av de korrekte matchene, har ikke brukt LoL recorder på en stund så får ikke sjekket, men de fungerer for han. Replays.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå