Gå til innhold

VHS til DVD for gammel dame...?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en LG kombinert VHS og DVD da hun skal overføre 200 VHS til DVD... Enheten var "ubrukelig", da det blir 1/2 sekunds opphold når man stopper innspilling grunnet reklame for så å starte innspillingen igjen etter reklamen er slutt. Hun vil ha det sømløst. (Vet ikke om det har noe å si, men det var på +RW plater) Finnes det andre enheter enn LG's som har DVD-R og VHS i en enhet? Var forresten og skuffet over at det ikke var mulig å spille inn på videodelen, og jeg fant ingen tracking på videodelen heller...

Endret av nor50
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en LG kombinert VHS og DVD da hun skal overføre 200 VHS til DVD... Enheten var "ubrukelig", da det blir 1/2 sekunds opphold når man stopper innspilling grunnet reklame for så å starte innspillingen igjen etter reklamen er slutt. Hun vil ha det sømløst. (Vet ikke om det har noe å si, men det var på +RW plater) Finnes det andre enheter enn LG's som har DVD-R og VHS i en enhet? Var forresten og skuffet over at det ikke var mulig å spille inn på videodelen, og jeg fant ingen tracking på videodelen heller...

Kanskje problemet er løyst forlengst. Fann sjøl brukt Panasonic videospelar som er kjempebra. Derifrå spelt inn på Pioneer harddiskopptakar, som har detaljredigering, + brent på DVD, svært bra. Redigert i kapittel, justert ned i 1/10 sekund osv. Men vanskeleg å finna gode videospelarar og harddiskopptakarar idag. Trur uansett ikkje det er noko "must" ha det i ein maskin, med den pris dei har er kvliteten så som så. Videospelar av godt gammalt merke og f.eks. harddiskopptakar er fullt bra nok. Sony og Panasonic har ennå, men stadig færre modellar. Kanskje video til PC er muleg?

200 VHS! Håpar problemet er løyst. Å ta det via butikk er sikkert svært dyrt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...