s1gnal Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Er det mulig å ta kopi av hele nettstedet hvis det bruker .aspx? Slik at jeg kan åpne det når jeg er offline? Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Vel, du får ikke aspx-filene med kode, men kan rippe media-filer ned lokalt, men man må da parse html-data som web serveren genererer på bakgrunn av aspx filer. Endret 14. juli 2011 av Spartakus Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Ok, så da er det altså umulig å få en tro kopi av et webområde med .aspx. Ja, tror jeg vet hvordan jeg kan få kopiert video og lyd, men tenkte å høre om det gikk an å få en tro kopi. Takk Lenke til kommentar
angeland89 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Se på verktøyet wget Lenke til kommentar
Djn Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Vær dog klar over at hvis koden (javascript, lenker, osv) bruker hardkodede adresser, så vil det bli litt masete å sette opp en lokal kopi som faktisk fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå