Tove Iren Torland Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Morgonfugl Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Link til bildet Et meget godt eksponert lys og gode farger i dette bildet og en god skarphet på fuglen. Et fint motlys som rammer inn den lille kroppen Løvet i høyresiden opplever jeg at det ikke tilfører bildet noe annet enn at øynene driver å hopper fram og tilbake til fuglen så jeg anbefaler å kanskje teste et tettere utsnitt, gjerne me kutt både i høyre og venstre side samt et lite i toppen. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Et godt foto av "ungdommen" i herlig motlys. Liker godt løvet til høyre samt refleksene det gir. Fuglen ser litt "ullen" ut for meg, men jeg vet det er mye fin dun på disse, så det kan godt være et rent synsbedrag. Flott fra deg igjen Tove. Fortsatt fin sommer!! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Et godt komp og en spennende variant med motlys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg