Gå til innhold

BK: Flatdal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skarpt og fint landskapsbilde, men eg kunne tenkt meg litt mindre trær i fronten...kunne godt tenkt meg litt meir av det åpne landskapet..

Takk for kommentaren.

Det var ikke lett å finne en "åpning" i skogen, så dette var det beste jeg kunne få til med tanke trærne i forgrunnen :)

 

Et godt klart og skarpt oversiktsfoto over den flotte dalen. :) Muligens noe midtstillt , men trærne til venstre oppveier en god del i kompet. Bra fra deg igjen. :)

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Flott panorama wasco. Ordet panorama kommer fra det greske ordet ????????. Tenkte jeg ville nevne det siden jeg er i Hellas nå :) Som sagt flotte saker, men skulle ønske litt mere åpent landskap uten alle trærne i front. Det har du jo allerede kommentert :)

Neste gang skal jeg ta med motorsag og rydde opp litt før jeg knippser :)

Panorama, kommer - helt riktig fra gresk. Pano - rama. Alt seende, eller noe slikt

Lenke til kommentar

Flott panorama wasco. Ordet panorama kommer fra det greske ordet ????????. Tenkte jeg ville nevne det siden jeg er i Hellas nå :) Som sagt flotte saker, men skulle ønske litt mere åpent landskap uten alle trærne i front. Det har du jo allerede kommentert :)

Neste gang skal jeg ta med motorsag og rydde opp litt før jeg knippser :)

Panorama, kommer - helt riktig fra gresk. Pano - rama. Alt seende, eller noe slikt

Jeg skrev ordet på gresk, men det likte ikke digit. Rett oversatt all sikt......, derfor må du til med motorsag :tease:

Lenke til kommentar

Jeg skrev ordet på gresk, men det likte ikke digit. Rett oversatt all sikt......, derfor må du til med motorsag :tease:

Enten motorsag, eller så må jeg kalle det noe annen enn Panorama

 

Flott landskap som du deler med oss i et skarpt og fint bilde.

 

Takk for kommentaren :)

 

Fin natur og et flott bilde, ble turen lang fra Oslo til Åkra? det ble vel en del foto stopp på vegen :)

Ja, jeg brukte 3 timer lenger enn jeg pleier :)

Lenke til kommentar

Fint lys i bildet, og du har fremkalt gode tegninger i linjene.

Litt hard uttoning til fjellene når du behandlet himmelen,

slik at fjellet bryter ut av helhetsopplevelsen.

 

Mitt tips: neste gang du passerer her stopper du 300 meter lenger opp i veien. Da får du full oversikt over Flatdalsbygda.

Takk for kommentaren om uttoningen av fjellene. Ser jo det nå når du påpeker det

Og neste gang skal jeg stanse litt lenger oppe i bakken ja

Endret av wasco
Lenke til kommentar

Ser den med åpningen for å forhindre midtstilt,men en flott dybde her er det.Panorama også?Kamera stilt vertikalt da vel? siden fila ble så bred.Flotters;)

Takk for kommentaren

Nei her er faktisk kamera holdt horisontalt - noe jeg vanligvis ikke gjør

 

Et vakkert bilde med fin dybde, godt eksponert, kanskje tatt fra Nutheim ?

 

PS. Venter på flere av dine kreative innslag.

Takk for kommentaren

Jo, da det kommer nok noen montasjer etter hvert :)

 

Enten motorsag, eller så må jeg kalle det noe annen enn Panorama

Alle fotografer med selvrespekt har en motorsag i bagen :)

 

Behagelig bilde; men synes at det ble litt mye trær.

Takk for kommentaren

Motorsag blir det neste

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...