fotogigen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Skarpt og fint landskapsbilde, men eg kunne tenkt meg litt mindre trær i fronten...kunne godt tenkt meg litt meir av det åpne landskapet.. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Et godt klart og skarpt oversiktsfoto over den flotte dalen. Muligens noe midtstillt , men trærne til venstre oppveier en god del i kompet. Bra fra deg igjen. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Skarpt og fint landskapsbilde, men eg kunne tenkt meg litt mindre trær i fronten...kunne godt tenkt meg litt meir av det åpne landskapet.. Takk for kommentaren. Det var ikke lett å finne en "åpning" i skogen, så dette var det beste jeg kunne få til med tanke trærne i forgrunnen Et godt klart og skarpt oversiktsfoto over den flotte dalen. Muligens noe midtstillt , men trærne til venstre oppveier en god del i kompet. Bra fra deg igjen. Tusen takk Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Flott panorama wasco. Ordet panorama kommer fra det greske ordet ????????. Tenkte jeg ville nevne det siden jeg er i Hellas nå Som sagt flotte saker, men skulle ønske litt mere åpent landskap uten alle trærne i front. Det har du jo allerede kommentert Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Flott panorama wasco. Ordet panorama kommer fra det greske ordet ????????. Tenkte jeg ville nevne det siden jeg er i Hellas nå Som sagt flotte saker, men skulle ønske litt mere åpent landskap uten alle trærne i front. Det har du jo allerede kommentert Neste gang skal jeg ta med motorsag og rydde opp litt før jeg knippser Panorama, kommer - helt riktig fra gresk. Pano - rama. Alt seende, eller noe slikt Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Flott panorama wasco. Ordet panorama kommer fra det greske ordet ????????. Tenkte jeg ville nevne det siden jeg er i Hellas nå Som sagt flotte saker, men skulle ønske litt mere åpent landskap uten alle trærne i front. Det har du jo allerede kommentert Neste gang skal jeg ta med motorsag og rydde opp litt før jeg knippser Panorama, kommer - helt riktig fra gresk. Pano - rama. Alt seende, eller noe slikt Jeg skrev ordet på gresk, men det likte ikke digit. Rett oversatt all sikt......, derfor må du til med motorsag Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Flott landskap som du deler med oss i et skarpt og fint bilde. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Fin natur og et flott bilde, ble turen lang fra Oslo til Åkra? det ble vel en del foto stopp på vegen Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg skrev ordet på gresk, men det likte ikke digit. Rett oversatt all sikt......, derfor må du til med motorsag Enten motorsag, eller så må jeg kalle det noe annen enn Panorama Flott landskap som du deler med oss i et skarpt og fint bilde. Takk for kommentaren Fin natur og et flott bilde, ble turen lang fra Oslo til Åkra? det ble vel en del foto stopp på vegen Ja, jeg brukte 3 timer lenger enn jeg pleier Lenke til kommentar
Kåre S. Pedersen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Fint lys i bildet, og du har fremkalt gode tegninger i linjene. Litt hard uttoning til fjellene når du behandlet himmelen, slik at fjellet bryter ut av helhetsopplevelsen. Mitt tips: neste gang du passerer her stopper du 300 meter lenger opp i veien. Da får du full oversikt over Flatdalsbygda. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Fint lys i bildet, og du har fremkalt gode tegninger i linjene. Litt hard uttoning til fjellene når du behandlet himmelen, slik at fjellet bryter ut av helhetsopplevelsen. Mitt tips: neste gang du passerer her stopper du 300 meter lenger opp i veien. Da får du full oversikt over Flatdalsbygda. Takk for kommentaren om uttoningen av fjellene. Ser jo det nå når du påpeker det Og neste gang skal jeg stanse litt lenger oppe i bakken ja Endret 14. juli 2011 av wasco Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Ser den med åpningen for å forhindre midtstilt,men en flott dybde her er det.Panorama også?Kamera stilt vertikalt da vel? siden fila ble så bred.Flotters;) Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Et vakkert bilde med fin dybde, godt eksponert, kanskje tatt fra Nutheim ? PS. Venter på flere av dine kreative innslag. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Et vakkert bilde godt eksponert og med en fin dybde følelse. Kanskje tatt fra Nutheim. PS. Venter på flere av dine KREATIVE innslag. Made in PS Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Enten motorsag, eller så må jeg kalle det noe annen enn Panorama Alle fotografer med selvrespekt har en motorsag i bagen Behagelig bilde; men synes at det ble litt mye trær. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Ser den med åpningen for å forhindre midtstilt,men en flott dybde her er det.Panorama også?Kamera stilt vertikalt da vel? siden fila ble så bred.Flotters;) Takk for kommentaren Nei her er faktisk kamera holdt horisontalt - noe jeg vanligvis ikke gjør Et vakkert bilde med fin dybde, godt eksponert, kanskje tatt fra Nutheim ? PS. Venter på flere av dine kreative innslag. Takk for kommentaren Jo, da det kommer nok noen montasjer etter hvert Enten motorsag, eller så må jeg kalle det noe annen enn Panorama Alle fotografer med selvrespekt har en motorsag i bagen Behagelig bilde; men synes at det ble litt mye trær. Takk for kommentaren Motorsag blir det neste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg