Hjhans Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hei, Jeg husker en gang for noen år siden da jeg spilte et spill der an skulle trene opp en hær med AI-roboter (smør på flesk?). Man så det hele ovenifra mener jeg. Robotene skulle løpe fra et punkt til et annet og man kunne sette opp hindringer og fiendender osv. De robotene som klarte utfordringen fikk leve og ble kopiert, mens de som sleit måtte dø. Slik bygget man seg opp en smart hær av roboter. Problemet er at jeg ikke husker hva spillet het! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) googlet litt rundt, det nærmeste eg fant var: NERO, Neuro Evolving Robotic Operatives Endret 19. juli 2011 av stelar7 2 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 googlet litt rundt, det nærmeste eg fant var: NERO, Neuro Evolving Robotic Operatives Ser ut til at det var dette spillet, passer hvetrfall perfekt til beskrivelsen OP ga. Gøy er det også Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 skal testes når jeg kommer hjem fra job Lenke til kommentar
Hjhans Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Der var det ja! Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå