Gå til innhold

Person Forsikring?

Anbefalte innlegg

Heisann!

I dag er det jo slik at det fleste arbeidsgivere tilbyr en eller annen form for person forsikring til sine arbeidstakere, også meg ;)

Den dekker uføre, ulykker og død, noe enhver forsikring bør dekke.

Nå har det seg slik at jeg er forsikret utenom denne fra arbeidgiveren også, noe som jeg i senere tid har begynt å føle er litt overkill? jeg mener, å være dobbeltforsikret er da ingen vits? man får vell ikke utbetalt fra begge forsikringene uansett hvis noe skulle skje?

Jeg har lite peiling på dette, og tenker at jeg ikke tør fult og helt stole på forsikringen igjennom arbeidgiver... hva syns dere?

Bør man kun forholde seg til den gjennom arbeidsgiver hvis man har en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, takker for svar folkens ;) Jeg tenker at dobbeltforsikring er å kaste bort penger, å det er jo meningsløst, he he.. Avtalen igjennom jobber har jeg jo uansett,da denne ikke blir sagt opp uansett om jeg skulle ønske det. Arbeidsgiveren betaler jo for det ;)

Igjen takk for svar .)

Lenke til kommentar

Er det forsikring på fritiden du mener,noe du sikkert gjør siden arbeidsgiver er pliktig å forsikre deg i arbeidstiden din.

Nja, tenker på generelt forsikring mot ulykker/sykdom og død, både jogg og fritid. Er usikker på om arbeidgiver dekker på fritiden også. Hvis ikke må man jo ha 2 forsikringer. Takk, dette tenkte jeg ikke på, det må jeg sjekke ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...