AnonymDiskusjon Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hei, jeg er 14år og har endel fett på legg/hofte. jeg vet ikke om dt heter hofte men med hofte mener jeg den kroppsdelen som er over leggene , men under rumpa. Vel, i bukse / jeans ser jeg ikke feit ut . men uten bukse/jeans , da ser maan myee fett!. Jeg spiller fotball anhver dag/tredje dag. Så , fotball hjelper ikke. pleier å sykle også, men hjelper ikke det heller. Men jeg er ikke feit, med det mener jeg jeg er enkelig tynn..har tynn mage.osv. Postet av anonym: 0e434bfbfda040dd842d26c26e153f8a Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hei, jeg er 14år og har endel fett på legg/hofte. jeg vet ikke om dt heter hofte men med hofte mener jeg den kroppsdelen som er over leggene , men under rumpa. Vel, i bukse / jeans ser jeg ikke feit ut . men uten bukse/jeans , da ser maan myee fett!. Jeg spiller fotball anhver dag/tredje dag. Så , fotball hjelper ikke. pleier å sykle også, men hjelper ikke det heller. Men jeg er ikke feit, med det mener jeg jeg er enkelig tynn..har tynn mage.osv. Postet av anonym: 0e434bfbfda040dd842d26c26e153f8a Du kan ikke punktforbrenne fett, så da har du to valg: - Gå ned i fettprosent over hele kroppen, dvs spis mindre, mosjoner mer. - Bygge musklatur under fettet for å gjøre området emr stabilt/markert. Du sier du spiller fotball og at det ikke funker, da må du enten spille MER fotball, supplere med sykkling/jogging/styrketrening/xxxxtrening, for å gå med kcal underskudd. Eller du må spise mindre mat. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Du kan ikke punktforbrenne fett, så da har du to valg: Du glemte valg nummer tre: Begynn å gå med bukse Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Du kan ikke punktforbrenne fett, så da har du to valg: Du glemte valg nummer tre: Begynn å gå med bukse Det er ikke alle situsjoner som er like gøy med klær 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Ser jo forsåvidt nå at TS er 14, da er vell det beste du kan gjøre å starte å trene styrke. Fast og fin rumpe får du fra markløft og knebøy. Du kommer nok uansett til å legge på deg enten du vil eller ikke i den alderen, men om du starter å trene styrke vil du få et godt fundament av muskler under som vi gjøre at det hele ser mye ebdre ut, og det er vell det som er målet? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 ja, men jeg tror jeg også er undervektig. veier bare 53kg. jentene i klassen veier like mye eller mer :O . Det betyr at jeg ikke har mye muskler, så tror jeg må nok starte å trene. Hvrodan går jeg fram uten utstyr? Postet av anonym: 0e434bfbfda040dd842d26c26e153f8a Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg har ingen erfaring med trening uten vekter, men om du tar en titt og poster i trenigsdelen på forumet så er det nok noen der som kan hjelpe:) lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå