Gjest Slettet+98123487 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Hei Jeg og min kjæreste har vært ilag i snart 4 måneder og hun har hatt dårlig selvtillit så og si hele forholdet. Hun sier hun ikke er fornøyd med kroppen sin, men det har hun ingen grunn til å være. Når jeg sier hun er pen, blir hu bare sur og sier "nei, det er jeg ikke". Mye av problemet er facebook. Jeg, som mange andre gutter, liker jo bilder av andre jenter når man er singel. Men hun klarer ikke å komme over at jeg har likt bilder til andre jenter, og synes de er så mye penere og at jeg valgte hun fordi det var det eneste jeg fikk osv. Er dette vanlig, eller er det bare i mitt forhold det er slikt? Noen gode råd? Vi er begge 17 år. Endret 14. juli 2011 av Slettet+98123487 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det høres ut som dere har et sunt og fornuftig forhold. Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det høres ut som om hun har dårlig selvtillit, ja. Noe som forøvrig er veldig vanlig i den alderen. Har det selv. Hun er mest sannsynlig veldig usikker på seg selv, noe som igjen fører til at hun blir usikker på forholdet deres. Mange jenter (derav også meg selv) har feil kroppssyn, der vi omgis med syltynne modeller hver dag. Kjæresten din er garantert ikke tykk, som du selv sier, men man føler seg ofte tykk likevel når man sammenligner seg med andre. Jeg skjønner at dette kan ødelegge forholdet deres, og derfor synes jeg du skal prøve å snakke med henne igjen. Ta deg en ordentlig prat med henne, og få henne til å forstå! Om du sier det fra hjertet, vedder jeg på at hun kommer til å føle seg bedre. Det fungerer i alle fall på meg når kompisen min gjør det samme til meg, haha. Det med Facebook tror jeg er ganske vanlig, egentlig. Men med en gang hun blir mer trygg på seg selv og dere, vil hun ikke en gang tenke over dette. Faktisk, så høres det ut som om hun ikke er helt klar for et forhold. Mulig jeg tar feil nå, men da jeg var på mitt verste kunne jeg aldri vært "i stand" til en forhold, om du skjønner hva jeg mener. Man trenger ofte å bli trygg på seg selv først. Uansett; jeg anbefaler deg å snakke med henne. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123487 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Takk for svar! Ja, det er sant det du sier, det ødelegger forholdet. Alt av komplimenter jeg sier tar hun ikke til seg. Jeg blir mer og mer lei av at hun klager og syter for noe hun ikke har grunn til. Men jeg skal prøve å få snakket med hun og kanskje hun begynner å skjønne at hun faktisk er pen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå