Odesseiron Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det etterlengtede rollespillet er rett og slett for stort og omfattende. Les hele saken Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Årsaken skal enkelt og greit være at spillet er for stort og komplisert. Skyrim skal angivelig være av omtrent samme størrelse som Oblivion, men spillets røffe terreng gjør det mer tidkrevende å navigere. Noen som fikk noe fornuftig ut av dette? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Nei, men de gjorde det samme med Oblivion om jeg ikke husker feil. Trenger jo ingen demo av et sånt spill, blir nesten poengløst. Hva skulle de har gjort som restrictions lissom? Kun en enkelt del av spillet? En timer på en halvtime? Vise kun en porsjon? Blir for mye tull sikkert Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 De er vel redd folk skal ha for lite Lars Monsen-skillpoints og gå seg bort og følgelig mislike spillet fordi demoen bare var masse stein og trær. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Ikke et dumt poeng faktisk. Men jeg er helt enig, vil ikke ha en demo av Skyrim engang. Det klarer aldri å skape samme inntrykket som hele spillet vil gi. Så jeg mistenker at det kunne skadet spillet mer enn det hadde gjort godt faktisk. Lenke til kommentar
erleyo Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 ... Lafferty sier at det måtte blitt en gigantisk demo, og at de ikke kan prioritere noe sånt midt oppe i utviklingen av selve spillet. ... Føler vel at dette også er et viktig poeng. 1 Lenke til kommentar
MarkusSB Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Skjønner det veldig godt pga. størrelsen på spillet. Men jeg syntes at vi muligens kunne fått tilgang til kun "Character creation" i en demo. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg hadde aldri regnet med at det kom en demo av spillet heller, så det er helt greit! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Noen som fikk noe fornuftig ut av dette? Noen gang spilt Far Cry 2? Vel, oppdrag som involverer å bevege seg over lange (og kjedelige) avstander med irriterende elementer imellom skal gi et inntrykk av at spillet er lengere enn det historien tilsier. Har også en liten tro på at det går mye på at de er redd for å skuffe fans og få negativ kritikk fra folk som har prøvd det ut lovlig og gratis og hamrer på ting, noe som kan minske salget. Og såklart å selge mest mulig fortest mulig etter utgivelsen. Blir spennende å se likevel. Det er et idiotisk argument å bruke "vi kan ikke bruke tid på dette nå" dersom spillet kommer med haugevis av bugs og dårlig ytelse, kræsj og alt som det medfører. Med det sagt, så ser jeg frem til utgivelsen . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Men om de i tilleg skulle laget en demo, da hadde du fått enda mer bugs og dårlig ytelse, kræsj og alt som det medfører. Elders Scrolls har såvidt jeg vet aldri hatt noen demoer, og det tviler jeg på at de kommer til å få. De trenger det ikke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Men om de i tilleg skulle laget en demo, da hadde du fått enda mer bugs og dårlig ytelse, kræsj og alt som det medfører. Så det blir som politikken i Norge med andre ord? "Joa, vi gjør en dårlig jobb, men FRP ville gjort det enda verre *blink blink*" Er en litt dårlig unnskyldning, men hey, det er jo Bethesda. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Så du vil ha en demo? Fooordi du ikke kommer til å spille spillet? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Men om de i tilleg skulle laget en demo, da hadde du fått enda mer bugs og dårlig ytelse, kræsj og alt som det medfører. Så det blir som politikken i Norge med andre ord? "Joa, vi gjør en dårlig jobb, men FRP ville gjort det enda verre *blink blink*" Er en litt dårlig unnskyldning, men hey, det er jo Bethesda. Om det menes at det er åpentlandskap som er vanslig å skalere ned til en demo så forstår jeg det (i forhold til mitt sitat). Men jeg forstår ikke at det skal være en negativ kriterie (i forhold til deg). Farcry2 er det dårlig spill, men det er absolutt ikke grunnet åpent landskap. For min del så håper jeg på MYE mindre av leie fra a til b så cutscene spilling og mer av Farcy 1 - Crysis 1 (første brettene) type fps. Endret 14. juli 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Å lagd demo av et slikt spill ville vært det samme som å lagd en demo til et bilspill der du bare kan kjøre 1/5 av en bane med en Lada Niva som har 3 hjul og kun svinger til venstre. En heller middelmådig demonstrasjon med andre ord. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Å lagd demo av et slikt spill ville vært det samme som å lagd en demo til et bilspill der du bare kan kjøre 1/5 av en bane med en Lada Niva som har 3 hjul og kun svinger til venstre. En heller middelmådig demonstrasjon med andre ord. eh nei, det ville bare vært det samme som å lage en demo du beskriver her. At Skyrim skal stikke speiselt dypt i forhold til den veien de viste de tok med Oblivion nekter jeg å tro på. Men som det skal vise seg å være feil skal jeg kjøpe spillet, men neppe. Endret 14. juli 2011 av simalarion Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Så du vil ha en demo? Fooordi du ikke kommer til å spille spillet? Huh? Jeg kommer til å spille spillet, kommer bare ikke til å ha kjempehøye forventninger. Hadde sett for meg en begrensning på hvor høyt en kunne komme, og en slags sone en ikke kan gå utenfor, noe ala Just Cause 2-demoen eller tid. Det er jo ikke snakk om at en skal oppleve spillet, men få et inntrykk med tanke på utseende, kontroller, grafikk, litt innlevelse osv. Hadde sett det naturlig for et TES spill å ikke ha demo, men trenger ikke gå aktivt ut å si det, og så bruke unnskyldningen om at de trenger tid til å pusse på spillet før utgivelsele når det kommer til å ha store bugs i utgangspunktet (ihvertfall noe jeg regner med. Og det jeg mente er at jeg har en mistanke om at det er mye gåing, til at mye av tiden en demo ville hatt tilgjengelig ville gått med til gåing, ihvertfall i begynnelsen av spillet. Endret 14. juli 2011 av chokke Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 gjort eit lite område som begrenset spillemuligheten som ein hule eller noe? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Rar forklaring - de har garantert en tutorialbit like avsperret og lineær som den i Oblivion, burde ikke være umulig å lage en demo med bare den biten, eventuelt med character creation avskrudd, eller (hvis de føler seg generøse) med mulighet for å eksportere karakterer for bruk i fullversjonen. 2 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Litt teit å ikke kunne prøve en demo først, men det betyr bare at jeg må skaffe det på andre måter, og heller kjøpe det om jeg er fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå