Gå til innhold

Ingen Skyrim-demo (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men de gjorde det samme med Oblivion om jeg ikke husker feil. Trenger jo ingen demo av et sånt spill, blir nesten poengløst. Hva skulle de har gjort som restrictions lissom? Kun en enkelt del av spillet? En timer på en halvtime? Vise kun en porsjon? Blir for mye tull sikkert :p

Lenke til kommentar

Noen som fikk noe fornuftig ut av dette?

Noen gang spilt Far Cry 2? Vel, oppdrag som involverer å bevege seg over lange (og kjedelige) avstander med irriterende elementer imellom skal gi et inntrykk av at spillet er lengere enn det historien tilsier.

Har også en liten tro på at det går mye på at de er redd for å skuffe fans og få negativ kritikk fra folk som har prøvd det ut lovlig og gratis og hamrer på ting, noe som kan minske salget. Og såklart å selge mest mulig fortest mulig etter utgivelsen.

 

Blir spennende å se likevel. Det er et idiotisk argument å bruke "vi kan ikke bruke tid på dette nå" dersom spillet kommer med haugevis av bugs og dårlig ytelse, kræsj og alt som det medfører.

 

Med det sagt, så ser jeg frem til utgivelsen :) .

Lenke til kommentar

Men om de i tilleg skulle laget en demo, da hadde du fått enda mer bugs og dårlig ytelse, kræsj og alt som det medfører.

 

Elders Scrolls har såvidt jeg vet aldri hatt noen demoer, og det tviler jeg på at de kommer til å få. De trenger det ikke.

Lenke til kommentar

Men om de i tilleg skulle laget en demo, da hadde du fått enda mer bugs og dårlig ytelse, kræsj og alt som det medfører.

 

Så det blir som politikken i Norge med andre ord? "Joa, vi gjør en dårlig jobb, men FRP ville gjort det enda verre *blink blink*"

Er en litt dårlig unnskyldning, men hey, det er jo Bethesda.

Lenke til kommentar

Men om de i tilleg skulle laget en demo, da hadde du fått enda mer bugs og dårlig ytelse, kræsj og alt som det medfører.

 

Så det blir som politikken i Norge med andre ord? "Joa, vi gjør en dårlig jobb, men FRP ville gjort det enda verre *blink blink*"

Er en litt dårlig unnskyldning, men hey, det er jo Bethesda.

 

Om det menes at det er åpentlandskap som er vanslig å skalere ned til en demo så forstår jeg det (i forhold til mitt sitat).

 

Men jeg forstår ikke at det skal være en negativ kriterie (i forhold til deg). Farcry2 er det dårlig spill, men det er absolutt ikke grunnet åpent landskap. For min del så håper jeg på MYE mindre av leie fra a til b så cutscene spilling og mer av Farcy 1 - Crysis 1 (første brettene) type fps.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Å lagd demo av et slikt spill ville vært det samme som å lagd en demo til et bilspill der du bare kan kjøre 1/5 av en bane med en Lada Niva som har 3 hjul og kun svinger til venstre. En heller middelmådig demonstrasjon med andre ord.

Lenke til kommentar

Å lagd demo av et slikt spill ville vært det samme som å lagd en demo til et bilspill der du bare kan kjøre 1/5 av en bane med en Lada Niva som har 3 hjul og kun svinger til venstre. En heller middelmådig demonstrasjon med andre ord.

 

eh nei, det ville bare vært det samme som å lage en demo du beskriver her.

 

At Skyrim skal stikke speiselt dypt i forhold til den veien de viste de tok med Oblivion nekter jeg å tro på. Men som det skal vise seg å være feil skal jeg kjøpe spillet, men neppe.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Så du vil ha en demo? Fooordi du ikke kommer til å spille spillet?

Huh? Jeg kommer til å spille spillet, kommer bare ikke til å ha kjempehøye forventninger.

Hadde sett for meg en begrensning på hvor høyt en kunne komme, og en slags sone en ikke kan gå utenfor, noe ala Just Cause 2-demoen eller tid.

Det er jo ikke snakk om at en skal oppleve spillet, men få et inntrykk med tanke på utseende, kontroller, grafikk, litt innlevelse osv.

 

Hadde sett det naturlig for et TES spill å ikke ha demo, men trenger ikke gå aktivt ut å si det, og så bruke unnskyldningen om at de trenger tid til å pusse på spillet før utgivelsele når det kommer til å ha store bugs i utgangspunktet (ihvertfall noe jeg regner med.

 

Og det jeg mente er at jeg har en mistanke om at det er mye gåing, til at mye av tiden en demo ville hatt tilgjengelig ville gått med til gåing, ihvertfall i begynnelsen av spillet.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Rar forklaring - de har garantert en tutorialbit like avsperret og lineær som den i Oblivion, burde ikke være umulig å lage en demo med bare den biten, eventuelt med character creation avskrudd, eller (hvis de føler seg generøse) med mulighet for å eksportere karakterer for bruk i fullversjonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...