Gjest Slettet+212343 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hei. Noen som har hørt noe ang nytt ratt fra microsoft til xbox 360? Forza 4 kommer jo til høsten..har satt opp regnestykke på hva Fanatec sitt ratt m/nødvendig tilbehør vil koste, og jeg må si at 5300 er i drøyeste laget. (GT2 + clubsport pedaler of shifter) Forventer ikke gull og grønne skoger av et eventuelt nytt MS ratt, men relativt til prisen kan det jo bli ok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Dette: http://www.prisjakt.no/product.php?p=144691 ? Hva med Logitech G27? en del kolleger som skryter av det, mener og huske de har brukt det på xbox og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Den du linker til er originalen, og den har jeg. Håper det kommer et litt bedre ratt til Forza 4 kommer. funker bra det jeg har, men skulle gjerne hatt ett med clutsj og bedre feedback. Logitech G27/25 fungerer på pc og ps3, men ikke på 360 i utgangspunktet. Da må det modding til og jeg har ikke lest om noen fullgod løsning. Det er noe med feedback teknologien som er spesiell for 360 tror jeg. Har lest om adaptere som visstnok skal funke, men er ikke overbevist. Jeg har forresten G25 og det er litt av grunnen til at jeg synes 5300 for fanatec blir drøyt. Da har jeg plutselig 2 ratt som gjør delvis samme nytten, til en samlet pris på nærmere 8000. litt voldsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå