Gå til innhold

skurre lyd med headsett, reparasjon?

3xt

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en acer timeline X 5820TG, har begynt å bruke headset i det siste, og la merke til at hver gang jeg plugger inn headsettet kommer det en slags skurre lyd, selv om jeg nettopp har slått på pc'en (ingen ting kjørende)... lyden høres ut som når sann gammel tv hadde "snøstorm", pc'en lager en ganske identisk lyd... Så jeg lurte på om det er helt normalt eller er det noe som bør fikses? Kan det være hardware feil eller er det pga at jeg har kanskje installert noe crap ware som forårsaker problemet?

og ja, jeg har prøvd med flere forskjellige headset.. som jeg er sikker på at alle også funker.

MvH Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Det kan være så enkelt som at det er noe gale med kontakten.

En av de få tingene du kan prøve da er trykkluft på boks, eventuelt å forsiktig støvsuge.

Vist ikke må du demontere og se at loddene til kontaktene og inn på lydkort / hovedkort er OK.

Men det er forsåvidt en ny PC, så du bør ta det på garanti vist ikke tips nr. 1 hjelper, vil du ordne det selv med demontering må du i det minste sjekke at du ikke bryter garantien.

Har min sterke tvil på at det er noe software, vist den ikke lager skurre lyd over høyttalerne.

Kanskje noen andre har andre tips.

Lenke til kommentar

Hei!

Beklager, men har ikke hatt Internett til gang så har ikke fått svart :S

Jeg lurte på om det er noen av dere der ute som vet om man kan kalle en sann feil for en "vesentlig mangel"?

MvH Tommy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...